English

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبرداد:

پلیس فرشته نجات مادر و نوزاد قزوینی

مأموران انتظامی شهرستان قزوین به کمک شهروندان، با استفاده از روش های مشاوره ای زن جوانی که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت ، از این اقدام منصرف و جان وی و نوزادش را نجات دادند.

پلیس فرشته نجات مادر و نوزاد قزوینی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین ،سرهنگ رحیم خامدی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری11 مدرس قزوین حین انجام گشت انتظامی زن جوانی که قصد داشت با پریدن از بالای پل "قدس" به زندگی خود و نوزادش پایان دهد مواجه شدند.

وی افزود: افسر گشت انتظامی با خونسردی و اقدامات روانشناسی به این زن جوان نزدیک و با جلب اعتماد او، به همراه شهروندان وی را از خودکشی منصرف و از منطقه خطر دور کردند .

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: پس از نجات جان این مادر و نوزاد توسط ماموران پلیس، بلافاصله موضوع با مقام قضائی در میان گذاشته شد و زن جوان که دارای مشکلات روحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و نوزاد یک ماهه وی نیز تحویل شیرخوارگاه شد.

سرهنگ خامدی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می‌توانند برای بر طرف کردن هرگونه مشکل شخصی به مراکز مشاوره انتظامی مستقر در کلانتری ها و یا مرکز مشاوره آرامش مراجعه و به صورت رایگان از خدمات ارائه شده بهره مند شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه