English

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد:

کشف بیش از ۶۶ کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیسی

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: درعملیات مشترک پلیس مبارزه با موادمخدراستان قزوین و شرق تهران، ماموران موفق شدند66کیلو و 200 گرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بارهندوانه، کشف و2 سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

کشف بیش از 66 کیلو تریاک درعملیات مشترک پلیسی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین ، بر روی یکی از قاچاقچیان حرفه ای و سابقه دار مواد مخدر، سرنخ هایی از انتقال یک محموله از شرق کشور به سمت استان تهران به دست آمد.

وی با اشاره به جمع آوری اطلاعات تکمیلی و بررسی های همه جانبه ماموران، گفت: فرد مذکور قصد داشت محموله مواد مخدر را با یک دستگاه تریلی در قالب بار هندوانه از مسیر یکی از استان های شرقی به مقصد استان تهران حمل کند که هماهنگی های لازم با پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران برای اجرای عملیات و دستگیری این سوداگران مرگ انجام شد.

فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: با هدایت اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه استان قزوین، و با تحت نظر گرفتن و پایش مسیرهای فرعی و اصلی جاده خودروی مذکور در مسیر شهرستان ورامین شناسایی و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف شد.

این مقام انتظامی گفت: ماموران پس ازتوقف خودرو و دربازرسی ازآن، 66 کیلو و 200 گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و 2 نفررادراین خصوص دستگیرکردند.

سردار ابراهیمی در پایان بابیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد:یکی از شعارهای اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع و پشیمان کننده با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر است که با امید به خداوند متعال و همکاری مردم به آن جامه عمل خواهد پوشاند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه