English

ویژه برنامه های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان اعلام شد

ویژه برنامه های دهه کرامت از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اعلام شد.

ویژه برنامه های دهه کرامت در سیستان و بلوچستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، علی سرگزی در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت بیان داشت: دهه کرامت در کشور ما پیشینه دیرینه دارد؛ این دهه از سالروز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها آغاز و با سالروز میلاد امام رضا علیه السلام به پایان می رسد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه" خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی" شعار امسال دهه کرامت است، خاطرشان کرد: سلسله جلسات ستاد بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان برگزار شده است.

سرگزی با بیان اینکه ایجاد شور و نشاط در جامعه و تولید محتوا و شناخت  بیشتر پیدا کردن مردم به شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام از اهداف برگزاری برنامه های دهه کرامت در  استان دانست و تصریح کرد: حمایت مالی و معنوی از جشنواره های ایران دخت و میهن دخت،  تقدیر از دختر شهید شهرکی،جشن دهه کرامت در تمامی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اجرای گروه سرود در پارکها و میادین، راه اندازی کارناوال شادی در سطح استان، ایستگاه صلواتی،کارگاه امام شناسی در بستر فضای مجازی برای دانش آموزان  از جمله برنامه های دهه کرامت است.

وی به حضور کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در زاهدان اشاره کرد و افزود: حضور در مساجد، محلات، بیمارستانها و مکان های نظامی و انتظامی و دیدار با خانواده های شهدا و حوزه های علمیه خواهران و برادران از جمله برنامه های کاروان سفیران کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در زاهدان است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بر مردمی برگزار کردن برنامه های دهه کرامت تاکید کرد و یادآور شد: یکی از مهمترین اهداف ما در دهه کرامت، مردمی کردن جشن ها و برنامه ها است و دستگاه های اجرایی نقش حمایت کننده خواهند داشت و تقسیم کار بین دستگاه های اجرایی صورت گرفته است.

سرگزی به اجرای طرح  نذر شادی در استان خبر داد و گفت: با اجرای طرح  نذر شادی، مردم را در شادی اهل بیت علیهم السلام مشارکت می دهیم.

وی افزود: همچنین مقدمات حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان فراهم  شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه