English

دادستان قزوین:

۵۷ برنامه کاربردی در چارچوب سند تحول قضایی تدوین شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تدوین 57 برنامه تخصصی و کاربردی برگرفته از سند تحول قضایی برای سال جاری خبر داد.

57 برنامه کاربردی در چارچوب سند تحول قضایی تدوین شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح این خبر گفت: امروزه برنامه محوری و اتکاء به تدوین و اجرای دقیق برنامه ها در تحول، توسعه و پیشبرد امور نقش اساسی دارد و قطعاً این شیوه موجب ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان می شود.

وی افزود: همانگونه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بیان فرمودند؛ "برنامه، هم هماهنگی و هم افزایی ایجاد می کند، هم زنجیره برنامه ها را به اهداف می رساند" و این نشان از اهمیت برنامه محوری و ضرورت این امر دارد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: با تدوین سند تحول قضایی و ابلاغ آن، لزوم تبدیل ماموریت های سازمانی در چارچوب این سند یک ضرورت و نقشه راه برای تحول و تعالی است و به همین خاطر دادستانی مرکز استان قزوین اقدام به تدوین برنامه تخصصی و کاربردی برگرفته از ماموریت های 30 گانه سند تحول قضایی برای سال جاری نموده است.

رجبی اذعان داشت: بر اساس این برنامه، 57 برنامه در حوزه های مختلف تدوین و راهکارهای اجرایی و عملیاتی آن نیز بر اساس جدول زمانبندی، پیش بینی شده است و این ماموریت ها به صورت ویژه و با همکاری سایر دستگاه ها در دستور کار قرار دارد و کمیته 7 نفره بررسی و تحلیل روند اجرای برنامه ها نیز تشکیل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاء کمی و کیفیت شعب، افزایش خدمات حرفه ای معاضدتی، نظارت بر اجرای حیح قوانین در دستگاه ها، پاکسازی فضای مجازی از محتوای مجرمانه، الزام دستگاه های اجرایی به انتشار عمومی واگذاری اراضی دولتی و معادن، نظارت بر عملکرد مراکز درمانی و بهداشتی، نظارت بر مراکز نگهداری محجورین، بررسی گزارش های مردمی درخصوص نقض حقوق عامه، اجرای دستورالعمل ستاد اقتصاد مقاومتی و... بخشی از 57 برنامه تدوین شده در دادسرای مرکز استان برای سال جاری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه