English

دادستان قزوین:

بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال سود مرکب تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی اعاده شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از اعاده مبلغ ۴۳۵ میلیارد و ۴۳۱ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۹۸۶ ریال سود مرکب تسهیلات پرداختی بانک‌ها به واحد‌های تولیدی استان در سال ‌جاری خبر داد.

بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال سود مرکب تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی اعاده شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در خصوص اعاده سود مرکب تسهیلات پرداختی به شرکت‌های تولیدی استان گفت: در راستای تحقق شعار سال اعلامی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر «مهارتورم و رشد تولید» و در اجرای دستورالعمل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رییس دستگاه قضا، حمایت از واحد‌های تولیدی، چون گذشته در دستور کار دادگستری و دادستانی استان قزوین قرار دارد.

وی با اشاره به رای وحدت رویه دیوانعالی کشور در سال ۱۳۹۹ مبنی بر منع دریافت سود مرکب از تسهیلات پرداختی بانک‌ها به واحد‌های تولیدی، گفت: با توجه به نگرانی تعدادی از واحد‌های تولیدی استان به جهت اقدام برخی از بانک‌ها نسبت به دریافت سود مرکب از تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی دادستانی استان قزوین با تمامی بانک‌های استان مکاتباتی انجام داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اشاره کرد: در این مکاتبه ۳ موضوع «بررسی تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، اقدام به اعادۀ سود مرکب دریافت شده و اعلام نتیجه به دادستانی استان» به بانک‌ها اعلام شد.

رجبی با بیان اینکه در نتیجه این مکاتبات و پاسخ تمامی بانک‌های استان ۲۱ واحد تولیدی شامل اعاده سود مرکب دریافتی شدند، اعلام کرد: در مجموع مبلغ «۴۳۵ میلیارد و ۴۳۱ میلیون و ۴۳۳ هزارو ۹۸۶ ریال» سود مرکب به واحد‌های تولیدی اعاده شد.

وی بیان کرد: اعاده این مبالغ موجبات افزایش جذب، ایجاد اشتغال و جلوگیری از تعدیل نیرو در واحد‌های تولیدی را فراهم خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، همچنین ابراز امیدواری کرد: با اقدامات دادستانی‌های سراسر کشور در خصوص اعاده سود‌های مرکب دریافت شده از واحد‌های تولیدی مبالغ قابل توجهی به بخش تولید و صنعت تزریق و در نتیجه به رشد و توسعه اقتصاد کشور کمک شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه