English

نماینده ویژه دادستان قزوین در امور سجلی تعیین شد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: در راستای تسریع در امور ثبت احوال و رسیدگی به مشکلات موجود، نماینده ویژه دادستان قزوین در امور سجلی تعیین شد.

نماینده ویژه دادستان قزوین در امور سجلی تعیین شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید از اداره ثبت احوال شهر قزوین بر تسریع امور ثبت احوال تاکید کرد و افزود: در راستای تحقق سند تحول قضایی و تسهیل ارتباط مجموعه قضایی با اداره ثبت احوال یکی از معاونان دادستان به عنوان نماینده ویژه در این حوزه تعیین می گردد.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به موضوعاتی که در حوزه ثبت احوال وجود دارد و میزان پرونده های در جریان، دو شعبه ویژه نیز برای رسیدگی سریع به پرونده های حوزه ثبتی در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین مشخص شده است.

رجبی در این بازدید ضمن آشنایی با سامانه سهیم که آخرین اطلاعات موجود والدین، فرزندان و همسر هرشخص ایرانی را نمایش می‌دهد،  از تلاشهای کارکنان اداره ثبت در خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد.

در ادامه علیرضا افسری، مدیر کل ثبت احوال استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های صورت گرفته گفت: در حال حاضر اطلاعات همه شهروندان به صورت الکترونیکی و بیومتریک به همراه اثر انگشت و تصویر با کیفیت در سامانه ثبت شده است.

گفتنی است: در این برنامه که با حضور مدیر کل ثبت اسناد و احوال استان، معاونان دادستان ، قضات اجرای احکام صورت گرفت از واحدهای بایگانی اسناد قدیمی، اسناد هویتی چهره‌های شاخص، صدور کارت هوشمند ملی و سایر واحدها بازدید و مشکلات اداره ثبت احوال شهر قزوین نیز مورد بررسی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه