English

امام جمعه موقت تهران:

دستگاه قضایی استان قزوین با اراده جدی در مسیر تحول و تعالی قرار دارد

امام جمعه موقت تهران از اراده تحول گرای مجوعه دستگاه قضایی استان قزوین در راستای تحقق اهداف و اولویت های قوه قضاییه تقدیر کرد.

دستگاه قضایی استان قزوین با اراده جدی در مسیر تحول و تعالی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در حاشیه بازدید از دادسرای قزوین و ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه دستگاه قضایی استان، گفت: با توجه به گزارش اقدامات دادگستری استان و بازخوردهای اجتماعی که موجب جلب رضایت مردم شده است؛ شاهد اراده جدی دستگاه قضایی استان در راستای تحول و تعالی هستیم.

وی افزود: این نگاه تحولی دستگاه قضایی با تکیه بر دانش، تجربه، فراهم سازی زمینه مشارکت و همکاری کارکنان شاغل در این مجموعه همراه است و تحقق اولویت ها و اهداف قوه قضاییه در استان قزوین با جدیت دنبال و پیگیری می شود.

حجت الاسلام ابوترابی فرد همچنین بیان داشت: یکی از مهم ترین اقدامات اثر بخش مجموعه قضایی استان قزوین تلاش برای کاهش ورودی پرونده ها در حوزه های مختلف است؛ که بی تردید این امر منجر به کاهش جرائم و تخلفات خواهد شد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: طرح ابتکاری دادستانی قزوین در خصوص شناسایی افراد کثیرالشکواییه اقدامی مناسب بود که صرفاً 24 نفر بیش از هزار پرونده داشتند و اگر با نگاهی تحول گرا رفتارهای اینگونه افراد مورد رصد و تحلیل قرا بگیرد و اصلاح شود، قطعاً با کاهش پرونده در محاکم قضایی روبرو خواهیم بود.

وی اقدامات صورت گرفته در استان را در زمینه پیشگیری و مقابله با جرایم خشن تحسین برانگیز دانست و گفت: اگر اقدامات اصولی در این حوزه مستمر و هدفمند انجام شود در آینده  شاهد تحول بزرگ خواهیم بود، تحولی که می توان به سایر استان  های کشور نیز تعمیم داد و در کشور پیام آور شد.

امام جمعه موقت تهران در پایان ابلاغ عدم توقیف خودرو در تصادفات جرحی را موثر دانست و خاطرنشان کرد: توقیف خودرو در تصادفات جرحی برای طرفین مشکلات متعددی ایجاد می کرد و این امر موجب نارضایتی شده بود، که بحمدالله با تدوین طرح از سوی دستگاه قضایی استان از توقیف خودروها جلوگیری می شود و روند رسیدگی در مراجع قضایی و انتظامی تسریع می شود و همین امر رضایتمندی شهروندان را همراه داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه