English

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل خبرداد؛

قتل پدر توسط پسر ۱۸ ساله در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از دستگیری پسر پدرکُش در آران و بیدگل خبرداد.

قتل پدر توسط پسر ۱۸ ساله در آران و بیدگل

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت : در پی تماس تلفنی با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی در منزلش به سرعت اکیپی از مامورین کلانتری و پلیس آگاهی آران و بیدگل در محل حاضر و مشاهده می کنند پدر خانواده بر اثر اصابت ضربه شدید به سر فوت کرده است.

وی افزود: علیرغم اینکه اعضای خانواده وانمود می کردند که فوت پدر ناشی از سقوط از ارتفاع بوده است اما کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تیز بینی و هوشمندی بالای خود دریافتند با اصابت ضربات یک شیء سخت به قتل رسیده است.

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده گفت: با ثابت شدن فرضیه قتل فرد مذکور ، تحقیقات علمی و تخصصی از اعضای خانواده انجام گرفت و در نهایت پسر ۱۸ ساله به قتل پدرش با ضربات پتک اعتراف و در خصوص انگیزه اش از این کار گفت : پدرم اعتیاد به مواد مخدر داشت و من و مادرم را به باد کتک می گرفت . در پی درگیری امروز من هم پتکی که روی زمین بود برداشته و بر سرش زدم او به زمین افتاد و خون از سرش جاری شد

این مقام انتظامی تصریح کرد : پسر ۱۸ ساله پس از اعتراف به قتل پدر ۴۶ ساله اش، دستگیر و با تشکیل پرونده  تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل در پایان گفت :در برقراری امنیت اجتماعی مشارکت و همکاری مردم با پلیس نقش موثری دارد شهروندان عزیز می توانند کلیه اخبار  انتظامی را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا ارتباط با ادمین کانال خبرگزاری پلیس در شبکه پیام رسان ایتا به آدرس @policearanbidgol گزارش نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه