English

مدیر کل راه و‌شهر سازی استان کردستان:

واگذاری زمین در راستای اجرای حمایت از خانواده و جوانان

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با تشریح جزئیات شرایط واگذاری زمین در راستای حمایت از خانواده و طرح جوانی جمعیت، گفت: تاکنون در کردستان هزار و ۳۱۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۱۸ نفر تایید نهایی شده‌اند.

واگذاری زمین در راستای اجرای حمایت از خانواده و جوانان

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ جهانگیر الیاسی اظهار  داشت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خانواده‌های دارای سه فرزند یا بیشتر، به شرط تولد فرزند سوم همزمان و یا پس از زمان تصویب قانون جوانی جمعیت یعنی از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ مشمول دریافت زمین رایگان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه تامین زمین برای این خانواده‌ها برعهده راه و شهرسازی است، ادامه داد: خانواده‌های مشمول با مراجعه به سایت وزارت راه و شهرسازی می‌توانند برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند که پس از تایید نهایی و آماده‌سازی زمین، این تسهیلات واگذار خواهد شد.

الیاسی به آمار متقاضیان این تسهیلات در استان اشاره کرد و افزود: تاکنون در استان کردستان هزار و ۳۱۲ نفر در طرح مذکور ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۱۸ نفر تایید شده نهایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اذعان کرد : تاکنون هیچ گونه واگذاری زمین به متقاضیان انجام نشده لذا پس از تامین و آماده‌سازی زمین توسط کارشناسان این اداره‌کل، مراحل واگذاری انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آیین‌نامه اجرایی میزان ارزش زمین اگر زیر ۸۰۰ میلیون تومان باشد، به یک خانواده و اگر قیمت آن بالای ۸۰۰ میلیون به دو خانواده و یا بیشتر اعطا می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه