English

رییس جهاددانشگاهی کردستان:

همسویی دانشجویان و اساتید توطئه دشمنان را خنثی می کند

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان با تأکید بر اهمیت همسو کردن دانشجویان با اهداف نظام، گفت: همگرایی و ایجاد انگیزه بین دانشجویان و اساتید، توطئه دشمنان را بر آب کرده و شور و نشاط دانشگاه ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

همسویی دانشجویان و اساتید توطئه دشمنان را خنثی می کند

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، اکبر اسدی امروز چهارشنبه(۲۰ اردیبهشت) در دومین جلسه راهیان پیشرفت، که با حضور نمایندگان دانشگاه های استان در سالن جلسات جهاد دانشگاهی کردستان برگزار شد، از اعلام آمادگی و برنامه ریزی های مطلوب دانشگاه های استان در راستای برگزاری این اردوها خبر داد و اظهار کرد: مسئولان دانشگاه ها امید و نشاط را بین دانشجویان ایجاد کرده و با عزمی جدی و بهره‌گیری از همدلی و همراهی اساتید، اردوهای راهیان پیشرفت را در استان برگزار کنند.

وی، با تأکید بر اهمیت همسو کردن دانشجویان با اهداف نظام، افزود: همگرایی و ایجاد انگیزه بین دانشجویان و اساتید، توطئه دشمنان را بر آب کرده و شور و نشاط دانشگاه ها را نیز به دنبال خواهد داشت.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان عنوان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت، باید با کمترین هزینه در استان برگزار شود، که تحقق این مهم حمایت بیشتر مسئولان را می طلبد.

وی، با تأکید بر شناسایی و معرفی ظرفیت های استان کردستان برای دانشجویان ادامه داد: مراکز علمی و صنعتی،‌کارخانه ها و سایر مراکز تولیدی در سطح استان باید در اولویت بازدید دانشجویان در اجرای اردوهای راهیان پیشرفت قرار گیرد.

اسدی، از آمادگی همه جانبه جهاددانشگاهی استان برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و همراهی با دانشگاه های کردستان خبر داد و یادآور شد: اخذ اعتبار و تامین بودجه برای برگزاری هرچه بهتر این اردوها، برنامه مدون و مطلوب را از سوی دانشگاه های استان می طلبد.

تامین بودجه برگزاری راهیان پیشرفت، بهره‌گیری از ظرفیت دانشجویی و همسو کردن اساتید، شناسایی و اولویت بندی مراکز قابل بازدید در استان و سایر استان های همجوار، نظرسنجی از دانشجویان، همراهی دانش آموزان و تشریح دستاوردهای نظام در استان برای دانشجویان و دانش آموزان در فضای مجازی از جمله مباحث مطرح شده از سوی نمایندگان دانشگاه های استان در این جلسه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه