English

وزیر کشور؛

۹۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به فارس تخصیص یافته است

وزیر کشور گفت: حدود ۹۹ درصد از منابع پروژه های سفر مهرماه ۱۴۰۰ رئیس جمهور به استان فارس تامین شده است.

۹۹ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به فارس تخصیص یافته است

به گزارش خبرگزاری موج فارس، احمد وحیدی، شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به استان فارس گفت: در حوزه تسهیلات نیز نزدیک به ۲۰۰ درصد یعنی ۲ برابر تسهیلات پیش بینی شده تخصیص یافته است.

وحیدی ادامه داد: در سفر امروز به استان فارس با مرور مصوبات سفر رئیس جمهور و روند اجرای آنها به این نکته پی بردیم که این پروژه ها از پیشرفت خوبی برخوردارند.

او اظهار داشت: ۵۷ درصد از مجموع پروژه‌های سفر رئیس جمهور به این استان یا به اتمام رسیده یا پیشرفت حدود ۹۰ درصد دارد و مابقی نیز در حال اجرا است.

وزیر کشور، با اشاره به بازدید خود از پروژه آزادراه شیراز - اصفهان نیز گفت: این پروژه در ذات خود یک پروژه بسیار ارزشمند است که هم در حوزه کاهش ترافیک و هم در بحث کاهش حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن می تواند بسیار موثر باشد.

وحیدی افزود: قطعا با افتتاح این پروژه گشایش خوبی در سفرهای بین استانی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

وی، در خصوص پروژه باغ شهر اهل بیت شهر صدرا نیز گفت: در بازدید از این پروژه برخی از مشکلات و مسائل قانونی آن مورد بررسی قرار گرفت که حل و فصل این مشکلات را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر کشور، در خصوص اجلاس روسای دانشگاه ها در شیراز نیز گفت: اجلاس روسای دانشگاه ها که امروز فرصت حضور در اجلاس شیراز فراهم شد همواره می تواند در جهت توسعه و پیشرفت کشور و به ویژه با توجه به موضوعات خاص هر استان موثر باشد و آثار ارزشمندی به دنبال داشته باشد.

سردار وحیدی گفت: در سفر امروز به استان فارس با حضور در شهرستان کازرون سلسله پروژه هایی در حوزه آب، راه و پتروشیمی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مسائل مرتبط با این پروژه ها با سرعت بیشتری دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه