English

فرمانده انتظامی کشور:

استان ایلام در گذشته معبر رزمندگان و هم اکنون معبر زائران حسینی است

فرمانده انتظامی کشور گفت: مدیرانی که در مناطقی مانند استان ایلام که گرد مقاومت در آن بوده خدمت می‌کنند مورد توفیق الهی قرار گرفته‌اند.

استان ایلام در گذشته معبر رزمندگان و هم اکنون معبر زائران حسینی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج ایلام، سردار احمدرضا رادان، عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام، اظهار داشت: مردم استان ایلام در همان دوران ۸ سال دفاع مقدس آگاه بودند و ثابت کردند که پیرو خط امام راحل و ولایت فقیه هستند.

فرمانده فراجا با بیان اینکه استان ایلام که هم اکنون معبر زائران حسینی است در طول جنگ تحمیلی معبر رزمندگان بود افزود: در این سرزمین باید مسوولان چنان خدمت کنند که حق مردم در مسیر انقلاب تا کنون و از کنون تا آینده را پاس دارند.

وی خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که در کسوت مدیر در این مناطق که گرد مقاومت در آن بوده خدمت می‌کنند مورد توفیق دو چندان الهی قرار گرفته‌اند و باید قدر لحظات خود در کسوت مدیریت را بیش از دیگران بدانند.

سردار رادان با تشکر از از فرماندهان انتظامی استان در گذشته خاصه از سردار القاصی مهر اظهار داشت: یک افتخار است که خدمات یک مدیر بگونه ای است که مردم و مسئوان از رفتن او ناراحت می شوند و این نشان دهنده این مهم است که فرمانده انتطامی استان طی سال‌های گذشته به خوبی عمل کرده است.

 حسن بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز اقتدار ایران اسلامی در حوزه های مختلف از جمله علوم دریایی، فضایی، بنیادی و... مدیون خون پاک شهدا و ایثارگران ست.

استاندار ایلام افزود: یکی از مولفه های قدرت امنیت است و انجام همه امور اعم از اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و سایر حوزه ها مستلزم داشتن امنیت است که این امنیت با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی و سربازان ولایت حاصل می شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه عملکرد سردار القاصی‌مهر در استان قابل قبول بوده یادآور شد: نیروی انتظامی در ایام اربعین حسینی امنیت، آسایش ، رفاه مردم و زوار اربعین حسینی را سرلوحه کار خود قرار داد و همین امر موجب جلب رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به برگزاری اربعین حسینی در سال گذشته شد.

گفتنی است، در این مراسم، سردار جمال سلمانی که قبلا جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه بود، با حضور سردار رادان بعنوان فرمانده جدید استان معرفی، و از زحمات سردار دلاور القاصی‌مهر فرمانده سابق تقدیر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه