English

دبیر همایش ملی و علمی جهاد تبیین خبر داد؛

ارسال بیش از ۹۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی جهاد تبیین

دبیر همایش ملی و علمی جهاد تبیین گفت: بیش از 90 مقاله از سراسر کشور به این همایش ارسال شد که 75 مقاله پوستری و سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفت و از این میان نیز تعداد 4 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

ارسال بیش از 90 مقاله به دبیرخانه همایش ملی جهاد تبیین

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید حمید مطهری در نشست خبری با اشاره به اینکه همایش علمی و ملی جهاد تبیین روز 23 اردیبهشت 1402 به میزبانی شهرستان چالوس برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این همایش با محوریت جهاد تبیین و در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های شهرستانی حمایت‌های لازم را در این زمینه دارند، ادامه داد: داوران این همایش از حوزه و دانشگاه انتخاب شدند.

دبیر همایش علمی و ملی جهاد تبیین گفت: بیش از 90 مقاله از سراسر کشور به این همایش ارسال شد که 75 مقاله پوستری و سخنرانی مورد پذیرش قرار گرفت و از این میان نیز تعداد 4 مقاله به عنوان مقالات برتر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه همایش ملی و علمی جهاد تبیین در مجتمع امامت چالوس برگزار خواهد شد، تصریح کرد: بسته‌های فرهنگی و تبلیغاتی نیز برای این همایش تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام مطهری ابراز داشت: شهرستان چالوس ظرفیت برگزاری همایش‌های بزرگ کشوری را دارد که البته آمادگی آن نیز وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه