English

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اعلام کرد؛

آغاز به کار نمایشگاه چرم و ملزومات جهیزیه در شیراز

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات جهیزیه و تدارکات ازدواج، هفتمین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا به همراه دومین نمایشگاه کیف، کفش و چرم شیراز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه چرم و ملزومات جهیزیه در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، محسن نهاوندی در این خصوص افزود: بیش از ۱۱۵ شرکت از استان های فارس، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، همدان، زنجان و استان اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند.

او با بیان اینکه این عناوین نمایشگاهی در مساحتی افزون بر ۱۰ هزار متر مربع برپا شده است،گفت: حدود ۲۰ درصد مشارکت کنندگان بومی استان فارس و بقیه از استان های دیگر کشور تولیدات خود را به معرض دید عموم گذاشته اند.

نهاوندی ادامه داد: این نمایشگاه ها فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردها، ظرفیت ها و توانمندی های تولیدکنندگان فعال در این حوزه ها می باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اضافه کرد: با توجه به عناوین؛ و حضور شرکت هایی با شرایط فروش اقساطی، این نمایشگاه فرصت خوبی برای بازدید و بهره مندی خانواده ها و خرید اقلام مختلف از سوی شهروندان است.

نهاوندی بیان کرد: علاقه مندان تا روز جمعه بیست و دوم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ می توانند از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه