English

مسابقات قرآنی «مدهامّتان» زمینه ساز شکوفایی استعداد ها در بین جوانان و نوجوانان است

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با بیان اینکه مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در سیستان و بلوچستان با قوت برگزار می شود، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامّتان» زمینه ساز وحدت بین شیعه و اهل سنت است.

مسابقات قرآنی «مدهامّتان» زمینه ساز  شکوفایی استعداد ها در بین جوانان و نوجوانان است

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام مهدی پودینه مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان  بیان داشت: همزمان با سراسر کشور، ثبت نام در  شانزدهمین دوره  مسابقات  قرآنی «مدهامّتان» در سیستان و بلوچستان از اول اردیبهشت ماه با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیتهای قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی آغاز شده است.

 مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مخاطبان این دوره از مسابقات عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد، کودکان(رده سنی زیر 7 سال)، نوجوانان(رده سنی 7 تا 16 سال) و جوانان (رده سنی 17 تا 30 سال) هستند.

پودینه یادآور شد: بخش های مسابقه شامل بخش های ویژه کانون ها،  بین الملل و اعضا است و شرایط و ضوابط شرکت در مسابقات در آیین نامه اجرایی شانزدهمین دوره   مسابقات  قرآنی «مدهامّتان» آمده و به تمامی کانون های فرهنگی و هنری استان سیستان و بلوچستان اطلاع رسانی شده است.

وی با بیان اینکه نقاط قوت و ضعف دوره های قبل مسابقات قرآنی مدهامتان در استان سیستان و  بلوچستان شناسایی شده است، افزود: مسابقات قرآنی مدهامتان همواره مورد  لطف و عنایت دوستداران قرآنی بوده و می طلبد دستگاه های دولتی برای پررنگ برگزار کردن این مسابقات پای کار بیایند.

 مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مسابقات قرآنی آثار و برکات فراوانی در جامعه دارد که به مرور زمان آثار آن  آشکار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه