English

مدیر تخلفات شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد؛

پلمپ دو انبار ضایعاتی در بندرعباس/شناسایی و پلمپ ۱۰انبار ضایعاتی از ابتدای سال‌جاری

مدیر تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از پلمپ دو انبار ضایعاتی واقع در بلوار 15 خرداد و بلوار سرور آزادگان بندرعباس خبرداد.

پلمپ دو انبار ضایعاتی در بندرعباس/شناسایی و پلمپ 10انبار ضایعاتی از ابتدای سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی باستین مدیر تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: دو انبار ضایعاتی واقع در بلوار 15 خرداد و بلوار سرور آزادگان با همکاری سازمان پسماند و نیروی انتظامی پلمپ شد.

وی افزود: شهرداری در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها و با توجه به مشکلات بهداشتی و زیست‌محیطی ناشی از وجود انبارهای ضایعاتی در سطح شهر، شناسایی انبارهای ضایعات غیرمجاز را به صورت مستمر انجام می‌دهد.

مدیر تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به انبارهای ضایعاتی که در مجاورت محل سکونت شهروندان اقدام به خرید و فروش مواد بازیافتی و ضایعاتی می‌کند، خاطرنشان کرد: در بعضی محله‌ها که محل سکونت شهروندان است و برخی افراد اقدام به جمع‌آوری ضایعات و مواد بازیافتی می‌کنند.

به گفته وی، این دسته افراد به واسطه گشت‌های بازرسی سازمان شناسایی و به سرعت به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

باستین تصریح کرد: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس در سال جاری، تعداد 10 انبار ضایعاتی غیر مجاز را که در مجاورت مناطق مسکونی فعالیت می‌کردند، شناسایی و نسبت به پلمپ این انبارها اقدام کرده است.

این مقام مسئول بیان کرد: این انبارها توسط اتباع غیر مجاز مدیریت می شدند که دو نفر معتاد و دو نفر از اتباع فاقد مدارک هویتی که در این انبارها در حال فعالیت بودند شناسایی و با همکاری‌نیروی انتظامی دستگیر و به کلانتری انتقال داده شدند.

مدیر تخلفات شهری شهرداری بندرعباس ضمن تأکید براینکه روند پلمپ سایر انبارهای ضایعاتی نیز ادامه دارد، گفت: پیگیری و گشت‌های بازرسی مستمر در سطح شهر برای شناسایی انبار ضایعاتی غیرمجاز تداوم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه