English

شهرداری بندرعباس:

پیگیر تحقق کامل مطالبات و رفع مشکلات پاکبانان زحمتکش هستیم

شهردار بندرعباس گفت: تلاش ما این است که مسائل و مشکلات بیمه کارگران و پاکبانان شهرداری در اسرع وقت حل و فصل شود.

پیگیر تحقق کامل مطالبات و رفع مشکلات پاکبانان زحمتکش هستیم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آیین تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس به مناسبت روز کار و کارگر در سالن فجر این شهر به میزبانی شهرداری و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدعبادی زاده امام جمعه بندرعباس و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در جمع کارگران و پاکبانان شهرداری اظهار داشت: امسال دومین سالی است که این افتخار نصیب من شده تا در جمع کارگران و زحمت کشان عرصه خدمات شهرداری حضور داشته باشم، اگر هر یک از آنان برای مدتی کوتاه از انجام وظایف شان سربازند صدمات جبران ناپذیری بر محیط زیست شهری وارد می شود. 

وی در ادامه بیان داشت: تلاش ما این است که مسائل و مشکلات بیمه کارگران و پاکبانان شهرداری در اسرع وقت حل و فصل شود.

نوبانی ابراز داشت: کارگران و پاکبانان شهرداری به عنوان نماینده های ما در محلات هستند به همین منظور آنان باید رعایت اخلاقمداری را سولوحه کار خود قرار دهند.

شهردار بندرعباس گفت: کارگران شهرداری در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان هستند. 

نوبانی عنوان کرد: آموزش و مهارت افزایی کارگران و پاکبان شهرداری یکی از رموز موفقیت سایر شهرها در عرصه تنظیف و خدمات شهری است.

وی تصریح کرد: دوره های آموزشی ارتقای مهارت کارکنان خدمات شهری در راستای توجه به منزلت اجتماعی مسئله ای حائز اهمیت است.

شهردار بندرعباس با اشاره به طرح تفکیک پسماندها از مبدا اظهار داشت: اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا با مشارکت مردم، بحث بازیافت به لحاظ رعایت موضوعات زیست محیطی از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی در ادامه یادآور شد: انتظار می رود شهروندان با آموزش های لازم در این زمینه مشارکت مناسبی را داشته باشند و خودشان یاری گر مدیریت شهری در زمینه تفکیک اصولی زباله ها باشند. 

نوبانی در پایان افزود: پرداخت مطالبات و معوقات کارگران و پاکبان شهرداری بندرعباس از واجبات است و تمام سعی مان این است که در حوزه مالی با مشارکت شهرداری مناطق مختلف کار کنیم تا اتفاق خوبی رقم بخورد.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه