English

در دیدار شهردار بندرعباس با سرکنسول چین مطرح شد؛

ارتباطات بین المللی و منطقه‌ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حائز اهمیت أست

شهردار بندرعباس گفت: استفاده از تجربه های بین المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید و حایز اهمیت أست و مدیریت شهری موفق با توسعه فراگیر به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

ارتباطات بین المللی و منطقه‌ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حائز اهمیت أست

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در دیدار با لی آنگ سرکنسول چین در بندرعباس که با حضور جمعی از مدیران شهرداری برگزارشد ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نماینده دولت چین در شهر بندرعباس گفت: ارتباطات بین المللی و منطقه‌ای برای شهرها و کلانشهرها بسیار حائز اهمیت أست و بندرعباس به عنوان یک شهر بندری پیش رو و در مسیر توسعه، نیازمند استفاده از تجربیات منطقه‌ای در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: پتانسیل، وضعیت و موقعیت شهر بندرعباس برای سرمایه گذاری بسیار بالا است و آمادگی داریم در حوزه های مختلف از سرمایه گذاران چینی برای توسعه زیر ساخت‌های مهم شهر در بحث گردشگری و امور شهری و خدماتی استقبال و استفاده کنیم.

نوبانی توسعه را برای شهرها یک فرایند فراگیر عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری موفق با توسعه فراگیر به نتیجه مطلوب خواهد رسید که در این مسیر استفاده از تجربه های بین المللی برای شهر بندرعباس بسیار مفید و حایز اهمیت أست، ما مصمم هستیم که با همکاری و همراهی شما در زمینه ارتباطات با شهرداری های شهرهای کشور چین بتوانیم تبادل نظر و تجربه داشته باشیم تا اتفاقات بزرگی را در شهر رقم بزنیم.

لی آنگ سرکنسول جمهوری خلق چین گفت: شهر بندرعباس یک شهر چند منظوره با ظرفیت های ویژه است و قابلیت ها و پتانسیل های زیادی برای رشد و سرمایه گذاری دارد که یکی از مهمترین بنادر جمهوری اسلامی ایران در جنوب کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه