English

به همت انجمن علمی گروه مهندسی صنایع غذایی صورت گرفت؛

برگزاری دومین جشنواره محصولات بر پایه مالت و جوانه ها در دانشگاه آزاد قزوین

به همت انجمن علمی گروه مهندسی صنایع غذایی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دومین، جشنواره محصولات بر پایه مالت و جوانه ها در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

برگزاری دومین جشنواره محصولات بر پایه مالت و جوانه ها در دانشگاه آزاد قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این جشنواره که در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی و با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد؛ دکتر بهروز افشار نجفی رییس دانشکده فنی مهندسی (صنایع، مکانیک و صنایع غذایی) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ضمن خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری چنینن جشنواره‌هایی گفت: مطمئناً برگزاری چنین رویدادهای علمی ضمن کاربردی کردن علوم به ارتباط بیشتر دانشگاه و صنعت کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است؛ سخنرانی علمی کمال علوی دبیر انجمن تولیدکنندگان مالت کشور، مهندس شهبازی مدیر عامل شرکت تهران گوار و برگزاری کارگاه های آموزشی تولید مالت و ماء الشعیر از دیگر برنامه‌های های این جشنواره بود.

شایان ذکر است؛ در حاشیه این جشنواره یک مسابقه تولید محصولات خوردنی بر پایه مالت برگزار شد که در پایان دانشجویان کیمیا رضا و نادیا راسی موفق شدند با ارائه محصول انرژی بال رتبه اول را از هیات داوران کسب کنند. هم چنین مبینا عطایی، نیما حبیب نژاد و شکیبا اکبری موفق شدند با ارائه نوشیدنی کاکتوس با نام تجاری گودمود عنوان دوم را به دست آورند و مهدیه قموشی، هانیه ستوهی و کوثر امینی موفق شدند با ارائه کیک با نام تجاری سیلبا عنوان سوم را از آن خود کنند. در پایان به تیم های برتر با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه