English

در مراسمی با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی قزوین صورت گرفت؛

اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات ورزشی جام رمضان ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان

همزمان با گرامی داشت روز معلم، از نفرات برتر مسابقات جام رمضان ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور مسوولان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات ورزشی جام رمضان ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این مراسمی که در مسجد امام رضا علیه السلام این دانشگاه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی؛ مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورآرین؛ معاون نهاد مقام معظم رهبری در واحد قزوین، دکتر علی اکبر طارمی؛ معاون سابق فرهنگی و دانشجویی، دکتر مهران چگینی؛ مدیر روابط عمومی و ولی محمد زمانی؛ مدیر تربیت بدنی این دانشگاه برگزار شد؛ از نفرات برتر مسابقات ورزشی جام رمضان ویژه اعضای هیات علمی و کارکنان در دو بخش آقایان و خانم ها با اهدای جوایزی به عمل آمد.

گفتنی است؛ مسابقات ورزشی مسابقات در چهار رشته فوتسال والیبال تنیس روی میز و بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان به همت اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد محبی ضمن تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید مطهری در خصوص جایگاه و نقش معلمان در تربیت انسان ها سخنانی ایراد کرد.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علی اکبر طارمی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه برای دکتر سید حسن مهدی خانی سرورجهانی؛ سرپرست جدید معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه