English

با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان انجام شد؛

آغاز عملیات اجرائی طرح «نجما» درشهرک صنعتی نجف آباد۲

با حضور مدیر مخابرات منطقه اصفهان عملیات اجرائی طرح “نجما” درشهرک صنعتی نجف آباد۲ آغاز شد.

آغاز عملیات اجرائی طرح «نجما» درشهرک صنعتی نجف آباد۲

 به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این مراسم با بیان اینکه مخابرات منطقه اصفهان در راستای طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری (نجما) با برنامه ریزی های انجام شده پیگیر توسعه اجرای طرح فیبر نوری در اقصی نقاط استان ازجمله شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می باشد.

وی در ادامه افزود : مقرر شده است در تعاملی نزدیک و سازنده با شهرک، ظرف مدت ۱۰۰ روز نسبت به انجام حفاری ها و تأمین زیرساخت‌های ارتباطی فیبر نوری (FTTH) به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال برای شهرک صنعتی نجف آباد۲ انجام شود.

عیسی بهمنی مدیرعامل شهرک صنعتی نجف آباد۲ نیز، ابتدا گزارشی از وضعیت شرکتهای فعال در شهرک ارائه نمود و اظهار داشت صاحبان شرکتهای این شهرک تمامافرادی هستند که علاوه بر تجربیات کاری دارای تحصیلات آکادمیک می باشند و همراهی علم و عمل از جمله ویژگی های صاحبان صنایع این شهرک است.

ایشان در ادامه صحبت‌های خود ، ضمن تشکر از عملکرد خوب مخابرات و تعامل و همراهی مدیر مخابرات اصفهان گفت: با آنچه در ارتباط با مخابرات در گذشته شاهد بوده ایم مطمئن هستیم در کنار یکدیگر در راستای رفع مسائل صنعتگران در حوزه‌های ارتباطی گام‌های موثری برداشته میشود و شاهد ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری و FTTH خواهیم بود.

در پایان موسی مباشری فرماندار نجف آباد گفت: از برگزاری چنین جلساتی بین سازمانها و صنعت خرسندیم و مشخصا همدلی و کار مداوم هرکجا باشد، موفقیت هم خواهد بود.

وی گفت: تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود ، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حضور و همدلی مدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی حوزه ها و سازمانها محقق می شود.

فرماندار نجف آباد افزود: در شهرستان نجف آباد انتظارات بسیار بالاست چراکه حدود یک سوم صنعت استان در شهرستان نجف آباد می باشد و این اقدام مخابرات در توسعه فیبر نوری و ارائه خدمات اینترنت پرسرعت به مردم و صنعت بخش زیادی از این انتظارات را پوشش خواهد داد.

فیبر نوریب نجف ابد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه