English

به همت مخابرات منطقه اصفهان صورت گرفت؛

متصل شدن فرمانداری های استان اصفهان به فیبر نوری

به همت مخابرات منطقه اصفهان کلیه فرمانداری های استان اصفهان به شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران متصل شدند.

متصل شدن فرمانداری های استان اصفهان به فیبر نوری

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، به همت مخابرات منطقه اصفهان و براساس تفاهم نامه استانداری و مخابرات طرح اتصال کلیه  فرمانداری های استان اصفهان به شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

 مدیر مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: با تحقق این پروژه که در ۲۴ نقطه گام بسیار بزرگی در راستای  تحقق دولت الکترونیک و بسترسازی زیرساخت ها برداشته شده است.

مهدی حیدری زاده افزود: در راستای تحقق شعار سال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در کلیه مراحل اجرای این طرح از تجهیزات و توان داخلی استفاده شده که قطعا می تواند به رونق کار و  جهش تولید داخلی کمک کند.

 استاندار اصفهان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن این طرح عنوان کرد: در دنیای تکنولوژی ما ناگزیر به استفاده از جدیدترین روش های ارتباطی هستیم و نمونه بارز نیاز به این نوع ارتباطات را در این روزهای کرونایی شاهد بودیم.

عباس رضایی گفت: همت مخابرات منطقه اصفهان در اجرای این طرح ستودنی است و امیدواریم با تلاش مضاعف این مجموعه همچون گذشته شاهد افزایش کمیت و کیفیت زیرساخت ها و  سرویس های مخابراتی در سراسر استان عزیز اصفهان  باشیم.

مخابرات اصفهان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی