English

نادر فلاحی خبر داد،

تامین امکانات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برنامه ریزی برای تامین امکانات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل خبر داد.

تامین امکانات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل  اظهار داشت: امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه خدمات الکترونیک اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تامین می‌شود.

وی توسعه خدمات الکترونیکی را در آسان‌سازی روند امورات مؤثر دانست و افزود: امسال توسعه خدمات الکترونیکی در دستور کار اداره کل قرار گرفته است چراکه در تسریع و آسان سازی روند امورات اداری نیز بسیار مؤثر و تاثیرگذار است.

فلاحی با بیان اینکه برای تحقق دولت الکترونیک تلاش می‌کنیم تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۹۹ وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و ادارات زیر مجموعه تحقق خدمات الکترونیک با شعار دولت التکرونیک است که ما نیز اقدامات لازم را عملیاتی می‌کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به رضایت مردم از این نوع خدمات بیان کرد: در حال حاضر ۵۵ مورد از خدمات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به صورت الکترونیکی به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود و در نتیجه رضایت مردم را به دنبال داشته است.

وی با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری ویروسی کرونا اظهار کرد: تحقق خدمات الکترونیک علاوه‌بر تاثیر در کاهش هزینه‌ها در بحث جلوگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا نیز موثر است و به عنوان یکی از برنامه‌های پیشگیرانه نیز محسوب می‌شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه