English

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان:

توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم ترین اولویت های استانداری اصفهان است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم ترین اولویت های استانداری اصفهان است.

توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم ترین اولویت های استانداری اصفهان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ایوب درویشی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم ترین اولویت های استانداری اصفهان است و کلیه فعالیت ها در این زمینه با جدیت تمام شکل می گیرد.

وی با اشاره باینکه طرح توسعه خدمات دولت الکترونیک از دهه ۸۰ و توسط دولت وقت مطرح شد، افزود: دولت تدبیر و امید پس از روی کار آمدن به توسعه خدمات الکترونیکی دولت توجه ویژه ای کرد.

درویشی ادامه داد: با توجه باینکه آیین نامه ها و مقررات زیادی برای راهکارها و عوامل توسعه دولت الکترونیک در کشور و استان اصفهان در نظر گرفته شده است لذا معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان به توسعه خدمات دولت الکترونیک در استان اصفهان پرداخته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: احیاء و فعال کردن کارگروه توسعه دولت الکترونیک یکی از مهم ترین وظایف معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان احیاء و فعال کردن کارگروه توسعه دولت الکترونیک است.

وی با اشاره به اینکه استانداراصفهان به عنوان رئیس اصلی این کارگروه در جلسات حضور دارد، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۲ جلسه از کمیته های تخصصی مختلف این کارگروه در استان برگزار گردیده است.

درویشی اظهارداشت: یکی از مهم ترین کمیته های کارگروه توسعه دولت الکترونیک در استان اصفهان کمیته تخصصی خدمات الکترونیک است که در حوزه های مختلفی از جمله آموزش مدیران و تبدیل خدمات سنتی دستگاه ها به الکترونیکی فعالیت می کند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا محور اصلی اجرای پروژه های دولت الکترونیک را به بخش خصوصی واگذار کنیم و این یک اصل برای معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری اصفهان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان تصریح کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک در کاهش میزان فساد در دستگاه های مختلف دولتی و اداری تاثیر بسزایی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه