English

طرح‌های محرومیت زدایی با جدیت در آذربایجان‌غربی پیگیری شود

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مصوبات شنبه های محرومیت زدایی توسط دستگاه‌های مربوطه و خدمات رسان با جدیت تمام پیگیری و اجرایی شود.

طرح‌های محرومیت زدایی با جدیت در آذربایجان‌غربی پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان در جلسه شنبه های محرومیت زدایی با تاکید بر تامین مطالبات مردم در مناطق محروم استان، افزود: با اهتمام و عزم جدی دستگاههای متولی، شنبه های محرومیت زدایی می تواند منجر به رفع مشکلات مردم و تامین زیرساخت های لازم در مناطق کم برخوردار آذربایجان غربی شود.

وی همچنین با تاکید بر اجرای مصوبات شنبه های محرومیت زدایی، خاطرنشان کرد: در کنار پیگیری و اجرای مصوبات شنبه های محرومیت زدایی در شهرستان ارومیه، این طرح در دیگر شهرستان های آذربایجان غربی نیز به مرحله اجرا خواهد رسید.

استاندار آذربایجان غربی به برخورد قانونی با هرگونه کوتاهی در مسیر محرومیت زدایی از سطح استان نیز اشاره کرد و افزود: دستگاه های اجرایی و مدیران آذربایجان غربی، با احساس مسئولیت و عزم جدی، اجرای طرح های محرومیت زدایی را پیگیری کنند.

معتمدیان همچنین به اجرای طرح محرومیت زدایی در برخی از مناطق شهرستان ارومیه اشاره کرده و یادآور شد: با تامین زمین و زیرساخت ها در مناطقی چون اسلام آباد، ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه به صورت مشارکتی در این منطقه آغاز می‌شود.

وی در ادامه با تاکید بر نیازسنجی محلات هدف براساس زیرساخت های موجود و مورد نیاز، افزود: نیاز مناطق کم برخوردار در سطح استان در حوزه هایی چون مدرسه، خانه بهداشت، اماکن ورزشی، فضای سبز و ... شناسایی و براساس اولویت در مسیر بهبود شاخص ها و ارتقای سرانه مناطق محروم حرکت شود.

استاندار آذربایجان غربی پیشبرد هدفمند طرح‌های مصوب جهت تحقق نتیجه مطلوب را ضروری دانسته و تصریح کرد: مسئولان اهتمام ویژه و تلاش مضاعف خود را به کار گیرند تا مردم در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار، احساس کمبود امکانات نداشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی