English

با حضور مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری ویژه کاشان انجام شد؛

برگزاری جلسه توزیع گاز مایع LPG در شهرستان کاشان

جلسه توزیع گاز مایع LPG در شهرستان با حضور مدیر مرکز مدیریت بحران و کنترل حوادث فرمانداری ویژه کاشان و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در فرمانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه توزیع گاز مایع LPG در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، پیرو هماهنگی و اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای بند ب تبصره 14 قانون بودجه 1402 تاکید قانون گذار و هیئت محترم دولت، تخصیص سهمیه گاز مایع به شرکت های توزیع کننده به اندازه تراکنش های الکترونیکی گاز مایع باشد .

در راستای ساماندهی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی گاز مایع و با توجه به آماده سازی تمام زیر ساخت ها و ملاحضات طرح، مقرر شد ثبت نام برای تمامی مصرف کنندگان متقاضی شامل خانوار های فاقد گاز شهری، صنایع و اصناف دارای مجوز معتبر و پروانه بهره برداری و تایید اداره صمت، بخش کشاورزی شامل مرغداری ها، گلخانه ها و دامداری ها دارای پروانه و تایید جهاد کشاورزی انجام شود.

لذا دستگاه های متولی این امر و مصرف کنندگان  ضمن هماهنگی و اطلاع رسانی به جهت پیشگیری از عدم تخصیص سهمیه شهرستان و وقفه در تحویل سوخت خواهشمند هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه سدف اقدام نمایند .

همچنین متولیان محترم می توانند با مراجعه به سایت NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت نام و در خواست سوخت اقدام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه