English

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبرداد؛

کشف ۱۸۰ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در شاهین شهر

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 180 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده به ارزش 150 میلیارد ریال در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر خبر داد.

کشف 180 هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقادیری قابل توجهی روغن موتور خودرو، که در انبار حاشیه شهرستان دپو شده بودند مطلع و بررسی موضوع را در دستو ر کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و کسب اطمینان از درستی موضوع  طی هماهنگی با مرجع قضایی، به همراه نمایندگان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محل را مورد بازرسی قرار دادند که در نتیجه این عملیات  180 هزار لیتر روغن موتور خودروهای سبک و سنگین احتکار شده کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش روغن موتورهای مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 150 میلیارد ریال برآورد شده اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای رسیدگی قانونی به جرم تحویل مرجع قضائی شد.

سردار هاشمی فر از عزم راسخ پلیس برای شناسایی و برخورد قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم خبر داد و گفت: از شهروندان می خواهیم هرگونه گزارش و اطلاعاتی در این زمینه دارند مراتب را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه