English

مسیر دسترسی به نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه بهسازی می‌شود

مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه گفت: عملیات اجرایی زیرسازی، جدول گذاری و آماده‌سازی برای آسفالت‌ریزی در خیابان بهارستان همچنین سروستان جهت بازگشایی مسیر دسترسی به نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک جنگلی در حال اجرا است.

مسیر دسترسی به نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه بهسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌غربی، علی صادق پس از بازدید از پروژه های عمرانی در دست اجرا در سطح منطقه، عنوان کرد: در حال حاضر پروژه ‌های متعدد عمرانی، خدماتی و زیربنایی در سطح حوزه شهرداری منطقه یک در حال اجرا است.

وی ادامه داد: بر اساس تاکیدات شهردار کلانشهر ارومیه مبنی بر اجرای عملیات عمرانی اعم از زیرسازی، جدولگذاری، پیاده‌روسازی و آسفالت‌ریزی در معابر خاکی جهت سهولت در تردد شهروندان، عملیات متعدد زیرسازی و آماده سازی برای آسفالت به متراژ ۶۱۵۵ متر مربع و عملیات مرمت و اصلاح جدولگذاری به طول ۳۸۰ متر در سطح منطقه در حال اجرا است.
مدیر شهرداری منطقه یک ارومیه با بیان اینکه با انجام عملیات تعریض ورودی خیابان سروستان از مسیر پارک جنگلی، این معبر از ۱۰ متری به ۲۰ متری افزایش یافته است، عنوان کرد: در حال حاضر عملیات زیرسازی و آسفالت ریزی به متراژ ۵۷۲۷ متر مربع و جدول‌گذاری به طول ۴۲۲ متر در این معبر در حال انجام است.
وی افزود: با اتمام این پروژه ها، شاهد روانسازی بخش مهمی از ورودی نمایشگاه های بین المللی پارک جنگلی و سهولت تردد شهروندان ساکن در این منطقه از شهر ارومیه خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی