English

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

بازی دراز پذیرای ۲۵ زائر راهیان نور است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ارتفاعات بازی دراز در سالگرد این عملیات پذیرای راهیان نور ۲۵ استان کشور است که این نمایندگان و سفیران به دشمن نشان داده اند ما همچنان ایستاده ایم.

بازی دراز پذیرای ۲۵ زائر راهیان نور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در مراسم یادواره عملیات غرور آفرین بازی دراز افزود: امروز برای گرامیداشت یاد شهیدان اینجا جمع شده ایم اما در ماه های گذشته پایگاه های شیاطین تلاش کردند این روحیه فرهنگ شهید و شهادت را از ما بگیرند؛ بر اساس گفته قرآن و تمسک به آیه های کلام الهی همچنان محکم ایستاده ایم، نه می ترسیم و نه سست می شویم و این راه و فرهنگ شهیدان را ادامه می دهیم.

وی اظهار کرد:جای جای ارتفاعات استراتژیک بازی دراز جای پای شهیدانی است که مایه عزت و سربلندی برای ایران اسلامی شده اند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خانواده های شهیدان چشم و چراغ کشور هستند ادامه داد: همه زائرانی که اینجا هستند، هم مایه امید برای خودی و هم مایه سرشکستگی برای دشمنان هستند.

سردار ریحانی با قدردانی از مردم خوب سرپل ذهاب برای میزبان زائران بازی دراز گفت: از مسوولان شهرستان های اسلام آباد، دالاهو قصرشیرین و گیلانغرب که به زیبایی میزبان زائران بودند، قدردانی و اعلام می کنم تا زمانی که پذیرای فرهنگ شهادت و ایثاریم و بر این عزم ایستاده ایم آهنگ حرکت ما به سمت همه قله های سربلندی است که با شتاب پرسرعت تری در حال حرکت است و دشمن نمی تواند فرهنگ و عزت را از ما بگیرند.

وی گفت: از استاندار کرمانشاه و همه شورای تامین استان و مردم که تلاش کردند فضای خوبی برای این یادواره و راهیان نور درست کنند تا شاهد بزرگداشت عملیات بازی دراز و آغاز راهیان نور کشور باشیم قدردانی می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه