English

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

امکان استقرار ۱۰ هزار زائر راهیان نور وجود دارد

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:باید تدبیر لازم برای اسکان ۱۰ هزار نفر در شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه با مسئولیت و پشتیبانی فرمانداران اندیشیده شود.

امکان استقرار ۱۰ هزار زائر راهیان نور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه،  سردار مسعود قنبری که در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی صعود سراسری به ارتفاعات «بازی دراز» سخن می گفت، بیان کرد: با توجه به حضور مردم در اردوهای راهیان نور باید تدبیر لازم برای اسکان ۱۰ هزار نفر در شهرستان‌های غرب استان کرمانشاه با مسئولیت و پشتیبانی فرمانداران اندیشیده شود.

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: فضاسازی برنامه سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز استان کرمانشاه تا سرپل‌ذهاب و یادمان شهدا باید مد نظر باشد و این مهم تلاش همگانی را نیاز دارد.  فعالیت کمیته فرهنگی، نشان از فرهنگ مردم کرمانشاه است از این رو قصور در این زمینه پذیرفته نیست.

سردار قنبری ادامه داد: فرمانداران غرب کرمانشاه نسبت به تعیین محل اسکان برای زائران اقدام کنند و جمعیت هلال احمر نیز با تمام توان پای کار بیاید و محل اسکان را تجهیز کنند.

در بخش دیگر این جلسه سرهنگ پاسدار «جبار کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب نیز در این جلسه گفت: هر ساله با حضور راهیان نور برنامه گرامیداشت عملیات افتخارآمیز و غرورآفرین بازی دراز کلید خواهد خورد از این رو باید با پشتیبانی و هم افزایی و توان و ظرفیت شهرستان های همجوار سرپل ذهاب میزبان خوب و در خور شایسته میهمانان و زائران شهدا باشیم.

وی با اشاره به اینکه مرکزیت اجرای برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز بر عهده سرپل ذهاب است، افزود: برای کمیته های مختلف شامل کمیته فرهنگی، مهندسی، پشتیبانی، بهداشت، اسکان و کمیته امنیتی مصوبات و ماموریت ها تعریف و اعلام شده است.

وی ادامه داد: اقدام ها و ماموریت هایی که کمیته آموزش و پرورش دنبال می کند فضاسازی تبلیغی و فرهنگی در فضای واقعی و مجازی است که امید است ادارات فرهنگی در این زمینه همکاری لازم را بعمل آوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه