English

اعزام خودروهای شخصی قم به راهیان نور از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود

رئیس ستاد راهیان نور سپاه استان قم با بیان اینکه اعزام خودروهای شخصی از قم به راهیان نور از 23 اسفندماه جاری آغاز خواهد شد، گفت: خودروهای شخصی در قالب چهار کاروان با حضور هزار و 200 نفر تا 28 اسفندماه به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند.

اعزام خودروهای شخصی قم به راهیان نور از 23 اسفند آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، امیر جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: زائران راهیان نور با خودروهای شخصی از سد کرخه و یادمان‌های شهید باقری، فکه، معراج شهدای شهید محمودوند، هویزه، نهر خنین، شلمچه و طلائیه بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اعزام خودروهای شخصی راهیان نور استان قم از 23 اسفندماه جاری آغاز خواهد شد، افزود: خودروهای شخصی در قالب چهار کاروان با حضور هزار و 200 نفر تا 28 اسفندماه به یادمان‌های دفاع مقدس جنوب اعزام می‌شوند.

دبیر ستاد راهیان نور استان قم خاطرنشان کرد: مدت زمان اردوهای راهیان نور با خودروهای شخصی، چهار روز و سه شب درنظر گرفته شده است و زائران در محل‌های اسکان پیش بینی شده در اردوگاه شهید زین الدین اندیمشک، شهید حبیب الهی اهواز و شهید شاطری خرمشهر اسکان خواهند یافت.

وی تصریح کرد: ثبتنام اردوهای راهیان نور با خودروهای شخصی، در قالب کاروان‌هایی متبرک به نام شهید والامقام حاج اسماعیل صادقی از 11 تا 20 اسفندماه جاری انجام می‌شود.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه استان قم گفت: متقاضیان برای ثبتنام اعزام به مناطق راهیان نور با خودروهای شخصی، می‌توانند به یکی از مراکز پیش‌بینی شده مراجعه کرده و اطلاعات تکمیلی را از طریق شماره همراه مشخص شده، جویا شوند.

وی گفت: زمان ثبتنام صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ درنظر گرفته شده و مبلغ ثبت‌نام برای هر فرد بالای پنج سال، 350 هزار تومان است و ثبت‌نام فقط در محل‌های یادشده به صورت حضوری انجام می‌شود.

مراکز تعیین شده برای ثبت‌نام اردوهای راهیان نور به شرح زیر است:

۱) خیابان ساحلی، جنب پل حجتیه، جنب ناحیه شهرستان شماره تماس: ۰۹۹۰۴۶۱۵۲۶۵

۲) پردیسان، بلوار حضرت سلمان فارسی جنب مسجد حضرت فاطمه الزهرا (علیها السلام)  شماره تماس: ۰۹۹۳۸۹۸۱۱۷۶

۳) شهرستان کهک، انتهای بلوار حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)، مسجد جامع کهک، شماره تماس:

۰۹۱۶۲۹۵۴۵۱۱

۴) شهرستان جعفریه، بلوار شهید بهشتی، ساختمان بسیج، کنار سالن ورزشی شهید سلیمانی، شماره تماس:

۰۹۱۹۱۹۵۹۱۱۷

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه