English

حسن زاده:

شکست رژیم صهیونیستی را بزودی جشن خواهیم گرفت

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله تهران گفت: شکست رژیم صهیونیستی را به زودی در پادگان دوکوهه جشن خواهیم گرفت.

شکست رژیم صهیونیستی را بزودی جشن خواهیم گرفت

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سردار پاسدار «حسن حسن زاده» روز چهارشنبه در جمع چهار هزار نفر از طلایه داران راهیان نور و یادگاران لشکر ۲۷ محمدرسول الله(ص) در پادگان دوکوهه افزود: امروز به یاد دوران دفاع مقدس، پادگان دوکوهه مملو از بچه‌های دهه هفتاد، هشتاد و نود بود که با اشتیاق تمام برای میثاق با شهدا، بیعت با رهبر عزیز انقلاب، رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم حضور پیدا کردند و یاد و خاطره آن روزها را زنده نگه داشتند و با شهدا عهد بستند.

وی ادامه داد: این جمعیت با حضور خود نشان دادند تا آخر پای پیمان خود ایستاده‌اند و تا تحقق تمام عیار چشم انداز بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از پا نمی‌نشینند.

 

دشمن به دلیل ناتوانی در اجرای توطئه‌های خود علیه ایران عصبانی است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع عاشقان دوکوهه با قدردانی از فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) به دلیل برگزاری اردوی راهیان نور گفت: به طور قطع برگزاری این اردو در پادگان دوکوهه تاثیر بسزایی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

سردار محمد کوثری افزود: همه شهدا خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و باعث عزت، سربلندی و پیشبرد اهداف بزرگ جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در اصل براساس کلام خدا آن هم به رهبری حضرت امام یعنی ولی امر مسلمین شکل گرفت و درنهایت جمهوری اسلامی ایران تأسیس و تشکیل شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دست دشمنان خارجی و بیگانه که در این کشور تسلط کامل داشتند قطع شد از این رو به دلیل ناتوانی در اجرای توطئه‌های خود عصبانی هستند.

وی افزود: دشمنان می‌خواستند نظام نوپای جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما به لطف خدا نتوانستند توطئه‌های خود را اجرایی کنند.

سردار کوثری حضور جوانان و نوجوانان در دوکوهه را بسیار ارزنده خواند و بیان کرد: باید همچون حضرت زینب(س) پیام رسان باشیم و افتخارات بزرگان را بدون کم و زیاد به نسل جدید منتقل کنیم.

 

 ایران برای خنثی کردن توطئه دشمن در صحنه است

مشاورکل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نیز اظهار کرد: ملت ایران برای خنثی کردن توطئه دشمنان همیشه در صحنه است و اجازه دست درازی به بیگانگان را نخواهد داد.

سردار محمدرضا یزدی حضور رزمندگان قدیمی و پیشکسوت در دوکوهه را یادآور روزهای سخت ولی شیرین دوران دفاع مقدس دانست و افزود: طلایه داران آمدند تا بگویند آن روزها ایستادگی کردند تا نظام نوپای ما از شر دشمنان در امان باشند.

وی ادامه داد: طلایه داران عاشق حضور پیدا کردند تا از خودگذشتگی خود را نشان دهند؛ آنان گوشه کوچکی از مردم بزرگ ایران هستند که برای رسیدن به قله پیشرفت و مقابله با دشمنان ایستادند و بگویند همیشه در صحنه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه