English

۱۴ و ۱۵ اردیبهشت کرمانشاه میعادگاه راهیان نور در سالروز عملیات بازی دراز

همزمان با سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز ویژه برنامه های با حضور ۳۵ هزار زائر راهیان نور برگزار می‌شود.

۱۴ و ۱۵ اردیبهشت کرمانشاه میعادگاه راهیان نور در سالروز عملیات بازی دراز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه سرهنگ سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص جزییات برنامه های سالروز عملیات بازی دراز ، گفت: یادواره شهدای عملیات بازی دراز و برنامه صعود سراسری به این ارتفاعات و مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور، طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت در شهرستان سرپل‌ذهاب استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بهشتی راد اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور بعد از ظهر پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت وارد شهرستان سرپل‌ذهاب شده و ابتدا در مراسم سالگرد شهادت شهید شیرودی که عصر همان روز در محل یادمان این شهید در روستای زرینجوب برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه یادواره شهدای عملیات بازی دراز هم بعد از نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه در جوار بقعه متبرکه احمدابن اسحاق(ره) برگزار می شود، گفت: سخنران این مراسم امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش خواهد بود.

وی گفت: مراسم صعود به ارتفاعات بازی دراز نیز از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۵ اردیبهشت با حضور کاروان‌های راهیان نور از دامنه ارتفاعات بازی دراز آغاز خواهد شد.

بهشتی راد ادامه داد: از سردار سرلشکر سلامی فرمانده سپاه پاسداران به عنوان سخنران ویژه برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز دعوت شده و مداح مراسم هم حاج صادق آهنگران خواهد بود.

بهشتی راد در ادامه با بیان اینکه مقدمات لازم برای برگزاری با شکوه ویژه برنامه های سالروز عملیات بازی دراز فراهم شده، گفت: تمامی امکان اقامتی، مدارس، مساجد، حسینیه ها و دیگر ظرفیت های چهار شهرستان سرپلذهاب، گیلانغرب، دالاهو و اسلام آباد غرب برای اسکان و پذیرایی از کاروان های راهیان نور آماده شده و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنانمان باشیم.

وی یادآور شد: امکانات اقامتی شهرستان کرمانشاه نیز آمادگی اسکان شرکت کنندگان در مراسم سالروز عملیات بازی دراز را دارند.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۵ هزار نفر از هموطنانمان در مراسم سالروز عملیات بازی دراز و صعود به ارتفاعات آن حضور پیدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه