English

سرپرست معاونت بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

امنیت غذایی و تولید غذا خط قرمز جهاد کشاورزی است

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: سازمان جهاد کشاورزی مازندران رسالت خود را تولید و حمایت از تولیدکننده می‌داند و از این کار عقب‌نشینی نخواهد کرد.

امنیت غذایی و تولید غذا خط قرمز جهاد کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید محمد جعفری درباره وضعیت تولید مرغ در استان اظهار داشت: با توجه به میزان جوجه ریزی 14 میلیون قطعه‌ای که در فروردین ماه امسال در استان انجام شد، مشکلی در تأمین گوشت مرغ وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: روز گذشته 200 تن مرغ گرم به استان تهران و 300 تن مرغ گرم شهروندان استان مازندران تأمین و توزیع شد.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی مازندران افزود: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مقابله با هنجارشکنان بازار ایستادگی می کند و به همین منظور 250 پرونده تعزیراتی با ارزش ریالی 600 میلیارد ریال را به تعزیرات حکومتی معرفی کرد.

وی  بیان داشت: 20 درصد افزایش تولید برنج، 25درصد افزایش تولید مرکبات و صادرات محصولات کشاورزی از مازندران از جمله مواردی بوده که به صراحت می‌توان گفت سازمان جهاد کشاورزی توانسته در اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دهد تا مشکلی در تأمین و تولید محصولات کشاورزی به ویژه گوشت مرغ نداشته باشیم.

جعفری با بیان اینکه تلاش سازمان جهاد کشاورزی در سال مهار تورم و رشد تولید بر این است خللی در امنیت غذایی برای کشور و استان مازندران به وجود نیاید، گفت: زیر سؤال بردن اقدامات دولت سیزدهم در بحث تولید غذا و امنیت غذایی کاری عبث و بیهوده است چرا که سازمان جهاد کشاورزی مازندران رسالت خود را تولید و حمایت از تولیدکننده می‌داند و از این کار عقب‌نشینی نخواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه