English

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی:

اقدامات ارزشمند مدیرعامل مجتمع فولاد خرمدشت تاکستان ستودنی است

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام ارزشمند مدیرعامل مجتمع فولاد خرمدشت در احداث مرکز دندانپزشکی، زمین ورزشی و گلخانه برای استفاده کارگران تشکر میکنم واین نگاه در تقویت مسئولیت های اجتماعی برای ما ارزشمند است و به ارتقای رفاه کارگران کمک کرده است.

اقدامات ارزشمند مدیرعامل مجتمع فولاد خرمدشت تاکستان ستودنی است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در مراسمی با حضور علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمد بیگی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی، حمزئی فرماندار تاکستان، شمس الدینی مدیر درمان، کشاورز ترک مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، اولین واحد دندانپزشکی مجموعه کارگری در مجتمع صنعتی فولاد خرمدشت تاکستان افتتاح شد.

علی بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مرکز دندانپزشکی شرکت فولاد خرمدشت اظهار داشت: جامعه کارگری در عبور کشور از تنگناهای اقتصادی نقش مهمی داشته اند و در روز جهانی کارگر حضور نمایندگان و مسئولان در واحدهای بزرگ این پیام را دارد که در خدمت کارگران هستیم و علاقمندیم مشکلات آنها را حل کنیم.

کمیسون کارگری شرکت فولاد2 (2)

وی بیان کرد: رهبری فرمودند ارتباط بین نیروی کار و کارگر و کارفرما مهم است و اگر نگاه ارتباط و تعامل در کشور تقویت نشود به رشد اقتصادی نخواهیم رسید لذا در این شرایط همه باید به کمک تولید بیایند تا مهار تورم رخ دهد.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس تصریح کرد: باید بین کارگران باشیم و بدانیم موفقیت اقتصادی با تلاش کارگران محقق می شود زیرا کارگران ریل گذار توسعه هستند و توجه به معیشت و رفاه آنها باید دغدغه همه مدیران این عرصه باشد.

بابایی افزود: دست کارگران را می بوسیم که چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده اند و از سرمایه گذارانی که به رونق اشتغال و تولید کمک کرده اند نیز تقدیر می کنیم.

کمیسون کارگری شرکت فولاد4 (2)

این نماینده مجلس اظهارداشت: دربرنامه هفتم برای حل مشکلات کارگران پیش بینی هایی شده و می دانیم توقع وانتظار همه کارگران، اصلاح دستمزد و حقوق هاست و موضوع دیگر تامین بهداشت و درمان با تعرفه های کمتر است که در این زمینه نیز باید اقداماتی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در راستای تامین سلامت کارگران جای تشکر دارد که این مجموعه صنعتی توانسته واحد دندانپزشکی راه اندازی کند و انتظار داریم سایر شرکتهایی که توانمندی لازم را دارند نیز در این مسیر الگو بگیرند تا کارگران بیشتری از خدمات رفاهی برخوردار شوند.

بابایی یادآورشد: صندوق های تامین اجتماعی تضمین کننده آینده کارگران هستند و ظرفیت های جدیدی توسط مجلس شناسایی شده است تا این صندوق پابرجا بماند.

کمیسون کارگری شرکت فولاد5 (2)

این نماینده بیان کرد: دولت حدود پانصد هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است که تاکنون ۲۵۰ هزار میلیارد تومان در اختیار تامین اجتماعی قرار گرفته تا نیمی از بدهی ها پرداخت شود.

وی گفت: با شناخت واقعی از مشکلات کارگری، صادقانه برای رفع آنها اقدام می کنیم و برای آینده کارگران هم برنامه داریم.

بابایی یادآورشد: حدود ۷۰ درصد جمعیت کشور جامعه کارگری است و باید رفتار منطقی بین کارگر و کارفرما برقرارشود و موضوع سه جانبه گرایی کارگر و کارفرما و دولت بخوبی تنظیم شود تا به اهداف خود دست یابیم.

بابایی اظهارداشت: در کشور این رابطه تنظیم شده البته ضعف هایی هم دارد که با کمک همدیگر باید برطرف کنیم.

وی از اقدام ارزشمند مدیرعامل مجتمع فولاد خرمدشت در احداث مرکز دندانپزشکی، زمین ورزشی و گلخانه برای استفاده کارگران تشکر و قدردانی کرد و افزود: این نگاه در تقویت مسئولیت های اجتماعی برای ما ارزشمند است و به ارتقای رفاه کارگران کمک کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد (2)

در ادامه مرکز دندانپزشکی شرکت فولاد خرمدشت افتتاح شد.

این واحد درمانی دارای سه دستگاه یونیت دندانپزشکی است و با ۵ میلیارد تومان هزینه راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت فولاد6 (2)

با راه اندازی این مرکز درمانی، با همکاری سه دندانپزشک خدمات دندانپزشکی شامل جراحی دندان، پرکردن، ایمپلنت به صورت رایگان برای کارگران مجتمع فولاد خرمدشت و با تعرفه دولتی به کارگران شاغل در واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت ارائه می شود.

در این مراسم از کارگران نمونه مجتمع فولاد خرمدشت تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه