English

عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» و مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان:

رویکرد ما این است که اتحادیه صادرکنندگان بایستی در اتاق بازرگانی جایگاه موثری داشته باشد

عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» و نامزد ورود به اتاق بازرگانی قزوین گفت:رویکرد ما این است که اتحادیه صادرکنندگان بایستی در اتاق بازرگانی جایگاه موثری داشته باشد و در کنار آن تشکل ها نیز در اتاق مستقر شوند و بتوانند به فعالیتهای اقتصادی و کسب و کارها کمک کنند.

رویکرد ما این است که اتحادیه صادرکنندگان بایستی در اتاق بازرگانی جایگاه موثری داشته باشد

 به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مجید سعیدیان عضو «ائتلاف تحول و شفافیت» و نامزد ورود به اتاق بازرگانی قزوین با ارائه دیدگاههای خود اظهارداشت: استقلال رای در اتاق بازرگانی بستگی به تعامل منطقی اتاق با سایر نهادها و اعضا و مراکز مهم تصمیم گیر دارد و با توجه شرایط نامطلوب اقتصاد کشور باید بتوان با یک برنامه ریزی واقعی و مدون در مسیر  اهداف گام برداشت.

وی بیان کرد: بنظرم اتاق ظرفیت بسیار خوبی است تا بتوان صدای تولیدکننده و صادرکننده را به گوش مسئولان کشور رساند و برای حل موانع راهگشا شد.

سعیدیان عضو ائتلاف (4)

سعیدیان تصریح کرد: در دوره جدید باید به گونه ای حرکت کنیم و گام برداریم تا اتاق بازرگانی قزوین محور همه کارهای اقتصادی مهم بوده و نظر مدیریت آن تعیین کننده باشد.

وی یادآورشد: صنایع بزرگی در استان قزوین مستقر هستند که سهم زیادی از صادرات 700 میلیون دلاری استان را بر عهده دارند برای نمونه فقط صنایع فولاد خرمدشت یک سوم این میزان یعنی حدود 200 میلیون دلار را به خود اختصاص داده که از این صنایع باید حمایت جدی شود.

این صادرکننده شاخص کشور اظهارداشت: رویکرد ما این است که اتحادیه صادرکنندگان بایستی در اتاق بازرگانی جایگاه موثری داشته باشد و در کنار آن تشکل ها نیز در اتاق مستقر شوند و بتوانند به فعالیتهای اقتصادی و کسب و کارها کمک کنند.

وی افزود: به نظر می رسد بخشی از روشهای مدیریت اتاق بازرگانی قزوین در گذشته اشکال دارد لذا بایستی یک اکوسیستم خوب بازرگانی ایجاد کنیم و با تعامل منطقی به سمت پویایی و تحول گام برداریم.

سعیدیان عضو ائتلاف (5)

این فعال اقتصادی گفت: اعضای تیم «ائتلاف تحول و شفافیت» از چنان ظرفیت و جایگاهی برخوردارند که حدود 450 میلیون دلار سهم صادراتی استان را به خود اختصاص داده و برای 5 هزار نفر در استان شغل ایجاد کرده اند و این ظرفیت نمی تواند مغفول بماند و نادیده گرفته شود و حتما در صورت اعتماد اعضا می توانیم آینده خوبی را برای اتاق بازرگانی رقم بزنیم.

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان، به مدیر عاملی مهندس مجید سعیدیان از جمله شرکت های پرافتخار و نامدار ایران زمین بوده است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین و پرافتخارترین واحد تولید فولاد بخش خصوصی کشور، حرکت کلیدی در چرخه اقتصادی و صنعتی ایفا می کند، از این روی شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با افزایش توان تولید، نقش مهمی در اهداف توسعه‌ای و اقتصادی فولاد ایران بر مبنای فعالیت‌های انجام شده بازی می کند.

سعیدیان عضو ائتلاف (6)

طی یک سال گذشته، با وجود تنگ‌تر شدن حلقه تحریم‌ها و محدودیت‌های ناشی از استکبار جهانی، شرکت فولاد خرمدشت تاکستان توانست با مدیریت بلامنازع مهندس «مجید سعیدیان» مدیرعامل این شرکت، همچون گذشته با قامتی افراشته از سیلاب حوادث بیرون آید و با برنامه‌ریزی دقیق، این شرایط بحرانی را به فرصتی برای رشد و ارتقای فعالیت‌های داخلی صنعت فولاد تبدیل کند.

درخشش چندین باره شرکت فولاد خرمدشت تاکستان در سال ۱۴۰۰ حاکی از آن است که این واحد صنعتی، در عبور از تمامی بحران‌ها موفق بوده و به اتکای توان و دانش ایرانی، گام‌های استواری در اعتلای میهن برداشته است و در این راه ثابت قدم خواهد ماند.

سعیدیان عضو ائتلاف (2)

مهندس مجید سعیدیان مدیر عامل شرکت فولاد خرمدشت تاکستان ،عضو ائتلاف تحول و شفافیت و با حضور در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین مورد انتخاب بازرگانان استان قزوین قرار خواهد گرفت. شرکت پرافتخارفولاد خرمدشت تاکستان همچنان  با مدیریت مهندس سعیدیان همچنان می درخشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه