English

در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین صورت گرفت؛

حضور امیر منصف در "ائتلاف تحول و شفافیت"

دکتر منصف باعضویت در "ائتلاف تحول و شفافیت" در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین مورد انتخاب فعالان اقتصادی استان قزوین قرار خواهد گرفت.

حضور امیر منصف در "ائتلاف تحول و شفافیت"

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،امیر منصف دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت بازرگانی و مهندسی صنایع گرایش تولید صنعتی می باشد و مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آلکاپلاستیک کاسپین ازسال 1383 تاکنون ، رئیس هیات مدیره شرکت نوشگوار کاسپین ( تولیدکننده لبنیات  کوهسار )،رئیس هیات مدیره شرکت فراسازان آداک ( تولید کننده مصالح  ساختمانی )،رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی فرآیند اقتصاد نوین ، وارد  کننده نهاده های دامی ( ذرت ، جو ، کنجاله ) ، وارد کننده درب ضد  سرقت و پکیج ( تامین مصالح مسکن مهر) مشاورکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،دبیرکارگروه ومشاوررئیس فراکسیون شوراها ، مدیریت شهری  و روستایی مجلس شورای اسلامی،مشاور سرمایه  گذاری  و منابع امور استانها ، وزارت  میرا ث گردشگری  وصنا یع  دستی  و..از افتخارات ایشان می باشد.

 دکتر منصف باعضویت در "ائتلاف تحول و شفافیت" در ششمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی قزوین مورد انتخاب فعالان اقتصادی استان قزوین  قرار خواهد گرفت.

منصف 6 (2)

دکترامیر منصف مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آلکاپلاستیک کاسپین درباره گفت:در دنیای فراصنعتی امروز ، سازمان‌هایی در عرصه رقابت موفق اند که خلاقیت و نوآوری را شعار خود قرار داده و انعطاف در مقابل تغییرات محیطی را بعنوان بخشی از کسب و کار خویش قلمداد کنند. 

وی ادامه داد:اگر امروز از نام شرکت آلکا پلاستیک کاسپین  خلاقیت درتولید محصولات  را مزیت کلیدی خود می‌دانیم به پشتوانه بیش از 20 سال تجربه و پیشتازی در صنعت پلاستیک  است.

منصف اضافه کرد: با یاوری یکتای یگانه و تلاش جمعی مدیران و کارکنان شرکت آلکا پلاستیک کاسپین  مهمترین پشتوانه ی ما در این راه بوده‌اند. بی شک حفظ رهاوردهای گذشته و همسوئی با تحولات و چالش‌های پیش‌رو نیازمند نگرشی جامع به تمامی عوامل پیش برنده، ارتقاء مستمر کمی و کیفی محصولات، بهره گیری از دانش و فناوری‌های نوین و تلاش مضاعف تمامی همکاران و پرسنل شرکت است.

 مدیرعامل شرکت آلکاپلاستیک کاسپین بیان داشت:امروزه عوامل اصلی موفقیت; داشتن تعهد، تخصص، خلاقیت و احترام به خواسته های مشتریان می باشد و شرکت‌هایی موفق خواهند بود که بتوانند با دقت و ریزبینی به نظرات و خواسته های مشتریان گوش فرا داده و سپس آن را با دانش و فناوری‌های نوین آمیخته نمایند. 

منصف اضافه کرد: از زمان شروع فعالیت خود در عرصه صنعت پلاستیک ، رعایت حقوق مشتریان عزیز و احترام گذاشتن به خواسته های ایشان  را سرلوحه کار خویش قرار داده ، اعتقاد بنده به عنوان مدیر عامل شرکت آلکا پلاستیک کاسپین  این است که لازمه رسیدن به کیفیت عالی در ارائه تولید محصولات ، داشتن تجربه ، توان علمی بالا و از همه مهمتر داشتن اخلاقی نیکو و حس مسئولیت پذیری است.

وی بیان داشت: از این رو بنده و همکاران ما همواره با روی گشاده پذیرای نظرات و خواسته های مشتریان گرامی هستیم تا بتوانیم با داشتن اطلاعات کامل و جامع از خواسته های مشتریان بر پایه دانش و توافق علمی بهترین خدمت را به ایشان ارائه دهیم. لذا در شرکت آلکا پلاستیک کاسپین همواره احترام به نظرات و خواسته های مشتریان در کنار توضیحات فنی تیم تخصصی سرلوحه کار خود قرار داده ایم. 

منصف (1)

مدیرعامل شرکت آلکاپلاستیک کاسپین اظهار داشت:خرسندیم که همچنان با تلاش و کوشش فراوان کلیه زحمت کشان مجموعه آلکا پلاستیک کاسپین  توانسته ایم بخشی از نیازهای مشتریان عزیزمان را برآورده سازیم. همواره تلاش ما و کلیه کارکنان این مجموعه در این بوده است تا با درک درست از نیاز مشتری و بررسی دقیق نظرات کارشناسان و حفظ محیط زیست ، محصولاتی را ارائه نماییم تا در شأن و منزلت والای صنعت این مرز و بوم باشد.

منصف بیان داشت: بدون شک با اتکا به خداوند متعال و اعتماد مشتریان محترم و گرانقدر و نیز به پشتوانه کادر مجرب و متخصص، تمامی همت و کوشش خود را به کار خواهیم بست تا همچون گذشته پرچمدار نوآوری و شکوفایی در این صنعت باشیم و خدماتی درخور و شایسته ارائه نماییم.

منصف (3)

سوابق کاری  

✅سرمایه گذاری و انبوه سازی مسکن از سال1379 تاکنون

✅   مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت آلکاپلاستیک کاسپین ازسال  1383 تاکنون  

✅ رئیس هیات مدیره شرکت نوشگوار کاسپین ( تولیدکننده لبنیات  کوهسار )

✅ رئیس هیات مدیره شرکت فراسازان آداک ( تولید کننده مصالح  ساختمانی )

✅ رئیس هیات مدیره شرکت بازرگانی فرآیند اقتصاد نوین ، وارد  کننده نهاده های دامی ( ذرت ، جو ، کنجاله ) ، وارد کننده درب ضد  سرقت و پکیج ( تامین مصالح مسکن مهر )   

✅نائب رئیس شرکت انبیه سازان مانو ( پیمانکاری حدود 1000 واحد مسکن مهر)

✅ رئیس هیات مدیره شرکت اریکه آپادانا ( ساخت مجتمع تفریحی ، توریستی و گردشگری هتل  )

✅ مشاورکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

✅ دبیرکارگروه ومشاوررئیس فراکسیون شوراها ، مدیریت شهری  و روستایی مجلس شورای اسلامی

✅ مشاور سرمایه  گذاری  و منابع امور استانها ، وزارت  میرا ث گردشگری  وصنا یع  دستی

منصف (2)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه