English

رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن وکشاورزی قزوین:

هوشمندسازی و توسعه صنایع دوستدار محیط زیست دوراهبرد جدید اتاق بازرگانی قزوین است

رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن وکشاورزی قزوین گفت: استان قزوین ،استفاده هدفمند از هوش مصنوعی و حمایت همه جانبه از رشد وتوسعه صنایع حامی و دوستدار محیط زیست را دو راهبرد جدید در برنامه خود دارد.

هوشمندسازی و توسعه صنایع دوستدار محیط زیست دوراهبرد جدید اتاق بازرگانی قزوین است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، مهندس مهدی بخشنده رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن وکشاورزی قزوین در این باره گفت: استان قزوین ،استفاده هدفمند از هوش مصنوعی و حمایت همه جانبه از رشد وتوسعه صنایع حامی و دوستدار محیط زیست را دوراهبردجدید ورویکرد اساسی در دور نوین فعالیتهای پارلمان بخش خصوصی بر شمرد.

وی خاطرنشان کرد:واقعیت این است که حجم وسیع نقدینگی در عرصه اقتصاد ما هر روز گسترده‌تر می‌شود، به طوری که  روزانه نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان به پایه پولی ما افزوده می‌شود و کنترل این حجم از اقتصاد توسط مدیران و فعالان اقتصادی بسیار غیر ممکن به نظر می رسد ؛درنتیجه  باتغییراتی که فرهنگ محیط کار طرف یک دهه آینده به خود خواهددید؛ استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی اهمیتی دوچندان یافته است.

وی یادآورشد:مدیریت منابع انسانی،مدیریت زمان،تنوع ارائه خدمات واحدهای تولیدی و صنعتی به مشتریان و مدیریت پرتفوی(سبدسرمایه گذاری)از مهمترین عرصه های کاربردهوش مصنوعی در فرایند استارت اپها وکسب وکارهای دیجیتال است و اتاق بازرگانی قزوین درکنار کمک به احداث شهرک تخصص رسانه درسطح استان قزوین،

سرلیست ائتلاف اتحاد پیشرو درانتخابات ششمین دوره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین افزود:باکاربرد به روز وصحیح هوشمند سازی و هوش مصنوعی،کمبود کارگران دانش(ķnowledge workers)مهار و برنامه ریزی می شود وباشناسایی و جذب استعدادهای جوان،گروه های کاری و تخصصی متنوع برای بدنه اقتصادی کشور پرورش می یابد.همچنین باجلوگیری از شکاف مهارتی،توانایی برقراری ارتباط موثر کارآفرینان،مدیران و متخصصان فرام می شود،مهارتهای کارکنان پیوسته افزایش می یابد و ضمن ایجادبهره وری چشمگیر وکاهش محسوس هزینه ها،اعتماد عمیقی میان کارفرمایان و کارکنان به وجود می آید و اتاق بازرگانی قزوین دراین زمینه پیشگام خواهد بود.

کاربرد وسیع هوش مصنوعی را باهمیاری دانشگاه ها و موسسات علمی و آموزشی استان وکشور باجدیت دنبال می کند.همچنین دراین راستا راه اندازی بیزینس اسکول یامدرسه مدیریت کسب وکار جزو مهمترین برنامه های ما خواهدبود.

مهندس بخشنده حمایت بی‌قید و شرط اتاق بازگانی قزوین از صنایع دوستدار محیط زیست را بخش عمده ای درراهبرداساسی ایفای مسئولیتهای اجتماعی پارلمان بخش خصوصی استان برشمرد و  تاکید کرد:  چالش سلامت عمومی یک واقعیت ناخوشایند در حوزه بعضی از صنایع استان است که درزندگی روزمره تمامی افراد لمس می شود.چنانچه درباره نوسازی صنایع فرسوده،استفاده از انرژی های پاک و طبیعی  اقدام نکنیم،شاهد  حوادث و  اتفاقات بی نهایت ناخوشایند و غیرقابل جبران‌تری  خواهیم بود.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین اضافه کرد: براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، وظیفه اتاقهای بازرگانی،ارائه  مشورت تخصصی به 3 قوه کشور است و بدون هیچ محدودیتی دراین زمینه، در کنار دستگاه‌های متولی حضور پیدا خواهیم کرد تا چالش‌های زیست‌محیطی تولید را به حداقل برسانیم.دراینجا ازتمامی دلسوزان محیط زیست که رشد وتوسعه پایدار رادرگرو حفاظت از طبیعت بی نظیر و استفاده هوشمندانه  از مواهب آن می دانند،برای حضور دراتاق بازرگانی ودریافت نقطه نظرات،پیشنهادها و راهکارهای آنان دعوت می کنیم.

اتاق بازرگانی بخشنده

وی اضافه کرد: امروز با آلودگی هوا، آب و باقی‌ماندگی سموم غیرمجاز درمحصولات کشاورزی و  مواد غذایی روبه‌رو هستیم که می‌تواند در آینده فرزندان ما را به مرگ زودرس دچار کند. این وظیفه دینی،انسانی واخلاقی ماست که با حمایت از محیط زیست وایجاد صنایع سبز،آینده بهترفرزندان سرزمین اسلامی ایران راتضمین کنیم.

گفتنی است ؛ائتلاف اتحاد پیشرو باراهبرد اساسی اتاقی چابک،فراگیر،پاسخگو و نماینده تمامی فعالین اقتصادی استان درعرصه رقابت ششمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین حضور دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه