English

استاندار قزوین:

اولویت نخست مولدسازی دارایی‌ها فرصت سازی برای توسعه استان قزوین است

استاندار قزوین گفت: اولویت نخست مولدسازی دارایی‌ها فرصت‌سازی برای توسعه استان است و برای اجرای هرچه بهتر این طرح در استان باید کمیته شناسایی دارایی‌ها با نگاه توسعه‌ای و نه فقط نگاه درآمدی راه اندازی و از این فرصت فوق العاده به نحو مطلوب استفاده شود.

اولویت نخست مولدسازی دارایی‌ها فرصت سازی برای توسعه استان قزوین است

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین اظهار داشت: مولدسازی دارایی‌ها به معنی ظرفیت‌سازی دارایی‌هایی است که بدون استفاده مانده است و فروش آنها می‌تواند در راستای توسعه و پیشرفت کشور موثر باشد. 

وی با بیان اینکه هدف از مولد سازی دارایی ها تنها درآمدزایی دولت نیست، افزود: بخش کوچکی از اهداف این طرح شامل درآمد زایی دولت می‌شود و دولت با اجرای این طرح به دنبال استفاده مطلوب از ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت کشور است. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: نسبت به موضوع مولدسازی دارایی‌ها نباید با نگاه رفع مسئولیتی و رفع تکلیفی ورود کرد و امور باید منجر به نتیجه شود. 

استاندار قزوین افزود: اولویت نخست مولدسازی دارایی‌ها فرصت‌سازی برای توسعه استان است و اولویت‌های بعدی این طرح شامل درآمدزایی است. 

استاندار قزوین1

اعلایی گفت: برای اجرای هرچه بهتر این طرح در استان باید کمیته شناسایی دارایی‌ها با نگاه توسعه‌ای و نه فقط نگاه درآمدی راه اندازی و از این فرصت فوق العاده استفاده شود.

وی در خصوص وضعیت بارش و منابع آبی استان اضافه کرد: در استان قزوین علیرغم بارش برف، نسبت به سال قبل ۴۱ درصد کاهش بارندگی ثبت شده است که نشان دهنده این است که اوضاع آب مناسب نیست و مردم و بخش کشاورزی باید دقت بیشتری داشته باشند. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: انتقال آب سد طالقان و راه اندازی سد بالاخانلو که از سوی مجموعه مدیریتی استان دنبال می شود، نسبت استفاده از آب زیر زمینی را به شدت کاهش می‌دهد و می‌تواند وضعیت آب استان را بهبود بخشد‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه