English

به ریاست استاندار؛

جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار شد

جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین به ریاست محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و با حضور کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و تعدادی از مدیران استانی برگزار شد.

جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین برگزار شد

 

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین اظهار داشت: حاکمیت در حوزه زیست عفیفانه و گسترش تقید به شریعت و موضوعات اینچنینی مسئولیت دارد و استان قزوین در زمینه عفاف و حجاب قبل از این که داستان های اخیر اتفاق بیفتد تدابیری را برای مقابله با اباحه گری در دستور کار قرار داد و اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شد.

وی با بیان اینکه شناسایی و برخورد با رفتارهای سازمان یافته در مقوله اباحه گری باید در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد، افزود: گسترش اباحه گری و آسیب رساندن به زندگی عفیفانه یکی از کار ویژه های نظام سلطه علیه ملت ایران است و برای آسیب رسیدن به این موضوع از انواع روش های مختلف استفاده می کنند. 

اعلایی گفت: بخشی از تخریب زیست عفیفانه و ترویج اباحه گری با استفاده از ابزار های رسانه ای و بخش دیگر هم اقدامات سازمان یافته است که باید دستگاه امنیتی و انتظامی در خصوص روش های ساختارمند و هدفمند در برخورد با اباحه گری اقدامات لازم را انجام دهند. 

استاندار قزوین با بیان اینکه دشمنان برای تخریب زیست عفیفانه از روش های مختلف استفاده می کنند و باید از تمامی روش ها برای جلوگیری از این هجمه ها استفاده کرد، اضافه کرد: مظاهر بدحجابی و بی حجابی در قانون به صراحت بیان شده است و بنا نداریم رفتارهایی فراتر از قانون داشته باشیم، هرچند که مماشات به دور از قانون هم مطلوب نخواهد بود. 

استاندار قزوین ستاد عفاف1

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه حجاب بسیار راهگشاست، اظهار داشت: بخشی از وضعیت فعلی کشور در حوزه زیست عفیفانه ناشی از عمل بد و برخی هم ناشی از عمل نکردن است و در این حوزه باید تمامی اقدامات با هوشیاری و دقت صورت گیرد. 

وی افزود: عمده مردم کشور خواستار زندگی عفیفانه و مقید و پای بند به موضوعات دینی هستند و در این مورد خود مردم هم حساس و مطالبه گر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه