English

رییس هیات مدیره شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان خبرداد:

تشکیل هیات مدیره قوی برای مدیریت و راهبری شهرک صنعتی خرمدشت

رییس هیات مدیره شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان از تشکیل هیات مدیره قوی برای مدیریت و راهبری شهرک صنعتی خرمدشت خبر داد.

تشکیل هیات مدیره قوی برای مدیریت و راهبری شهرک صنعتی خرمدشت

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،مهندس مجید سعیدیان مدیرعامل شرکت فولاد خرمدشت که از صادرکنندگان نمونه استان قزوین و کشور  با اشاره به ظرفیت بالای واحدهای تولیدی بهره‌برداری شده و فازهای توسعه‌ای در نظر گرفته شده برای این شهرک از تشکیل هیات مدیره قوی برای مدیریت و راهبری شهرک صنعتی خرمدشت خبر داد و بر ضرورت توجه مسئولان استان به ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و از مسئولان خواست توجه ویژه‌ای به این شهرک داشته باشند.

ایشان بیان داشت: همه تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای، تقویت زیرساخت‌ها و همچنین بهبود وضعیت این شهرک به عنوان بزرگترین شهرک صنعتی استان به کار خواهیم گرفت.

خرمدشت

وی با بیان اینکه، شهرک صنعتی خرمدشت با سه هزار هکتار مساحت بزرگترین شهرک صنعتی استان قزوین و جزو ۱۰ شهرک صنعتی بزرگ کشور است که هم اکنون 130 واحد بزرگ در زمینه فولاد و خودرو در این شهرک فعالند.

 گفتنی است؛مجید سعیدیان مدیر توانمند و پرتلاشی است که بازرس انجمن نوردکاران فولادی کشور و عضو هیات مدیره صادرکنندگان استان قزوین را بر عهده دارد. این کارآفرین نمونه از ابتدای تاسیس شرکت فولاد خرمدشت تاکستان تاکنون، سکاندار این گروه صنعتی مطرح در کشور است و با درایت‌ و توان تخصصی خود موجبات رشد و موفقیت‌های گسترده این واحد تولیدی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی رقم زده است.

خرمدشت تاکستان

این شرکت در سال۱۳۹۱ در شهرک صنعتی خرمدشت آغاز به کار کرد و هم‌اکنون با بهره مندی از دانش، تخصص و تلاش بی وقفه خانواده بزرگ فولاد خرمدشت تاکستان به یکی از بزرگترین صادرکنندگان میلگرد آجدار در کشور تبدیل شده است.

در حال حاضر کارخانه فولاد خرمدشت تاکستان با تولید شمش‌های فولادی ۵SP با استانداردهای روز اروپا و آمریکا جزو شرکت‌های فولادی معتبر کشور است و با خط تولید پیشرفته خود توانایی تولید سایزهای ۸ الی۳۲میلگرد آجدار با استانداردهایA2 و A3 را دارد.

شرکت فولاد خرمدشت تاکستان با اجرای طرح توسعه خود در کرمانشاه در زمینه تولید مواداولیه میلگرد توانسته برای ۲۵۰نفر شغل فراهم کند و با شعار بیکاری‌زدایی به هدف والای خود دست یافته است؛ البته دست اندرکاران این شرکت سودای بزرگتری را در سر می پرورانند.

شرکت خرمدشت

این شرکت مطرح فولادی با مصائب و مشکلاتی که وجود دارد توانسته با صادرات محصولات خود به کشورهای آسیایی ارزآوری چشمگیری برای کشور ایجاد کند که در صورت رفع موانع؛ صادرات به کشورهای اروپایی را در دستور کار خود قرار داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه