English

خانه‌زاد یزدی سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم شد

شهردار قم با قبول استعفای سید امیرعباس صفوی معاون سابق حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، رضا خانه‌زاد یزدی را به سمت سرپرست این معاونت منصوب کرد.

خانه‌زاد یزدی سرپرست معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پی استعفای سیدامیر عباس صفوی از ادامه مسئولیت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، با قبول این استعفا، رضا خانه‌زاد یزدی را به سمت سرپرست این معاونت منصوب کرد.

صفوی از آذرماه سال گذشته پس از چندین سال تجربه در بخش‌های مختلف این معاونت و عهده‌داری مسئولیت‌هایی نظیر مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک، مسئول این معاونت پراهمیت در شهرداری قم شده بود که به دلیل برخی مشکلات شخصی طی روزهای گذشته از ادامه مسئولیت در این سمت استعفا داد.

استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شهر قم در مدیریت ترافیک و ارائه خدمات حمل‌ونقلی به شهروندان و زائران شهر مقدس قم و تلاش حداکثری درزمینهٔ فعالیت باانگیزه و مدیریت علمی و اجرایی ترافیک ازجمله رویکردهای شهرداری قم در این جابجایی  مسئولیت بوده است.

در حکمی که دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در این رابطه به رضا خانه‌زاد یزدی ابلاغ کرده، آمده است:

نظر به‌مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی و به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک» شهرداری قم منصوب می‌شود؛ آسیب‌شناسی وضعیت ترافیکی شهر و متعاقب آن ایجاد شرایط لازم برای عبور و مرور روان شهری از طریق ارتقاء عملکرد شبکه و تسهیلات حمل‌ونقل عمومی ازجمله مواردی است که در این معاونت باید پیگیری شود.  

در ادامه این ابلاغ آمده است: مدیریت به هنگام ترافیک با بهره‌گیری از فناوری‌های روز، طراحی و اصلاح هندسی شبکه معابر سطحی، مدیریت عرضه و تقاضای سفر، ارتقاء فرهنگ شهروندی در امور ترافیکی، تحول در حمل‌ونقل بار و مسافر، افزایش کارآمدی سازمان‌های وابسته و عملکرد در چارچوب سند چشم‌انداز قم 1414 و برنامه راهبردی قم 1404 از امور مورد تأکید و انتظار است.

رضا خانه‌زاد یزدی پیش‌ازاین مسئولیت‌هایی همچون سرپرست سازمان توسعه و عمران، مدیرکل فنی و طراحی را عهده‌دار بوده است و در دوره‌های قبلی مدیریت شهری قم نیز مسئولیت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک را برعهده‌ داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی