English

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر خبر داد؛

اختصاص ۳۰ پلاک زمین برای ۹۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن فریدونشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر گفت: مجموعِ ۸۰ پلاک زمین اقدام ملی مسکن فریدونشهر، تعداد ۳۰ پلاک زمین جهت اختصاص به ۹۰ نفر از متقاضیان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل داده شد که در مرحله اختصاص پروژه است.

اختصاص ۳۰ پلاک زمین برای ۹۰ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن فریدونشهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی گلشاهی با اشاره به اراضی دولتی واگذار شده در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای این شهرستان اظهار داشت: واگذاری اراضی دولتی در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران انجام می‌پذیرد. 

وی افزود: براین اساس قطعه زمینی به مساحت ۶۱۶ متر مربع به اداره آب منطقه‌ای شهرستان فریدونشهر، زمینی به مساحت چهار هزار و ۹۸۱ متر مربع به شرکت برق منطقه‌ای و قطعه زمینی دیگر نیز به مساحت ۳۶۴ متر مربع به پزشکی قانونی شهرستان واگذار شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر ادامه داد: در راستای ساخت مجموعه گردشگری، زمینی به مساحت چهار هزار و ۴۸۰ مترمربع با کاربری گردشگری در نظر گرفته شد که در هیات نمایندگی استان به تصویب رسید و در مرحله برگزاری مزایده است. 

وی اذعان داشت: از مجموعِ ۸۰ پلاک زمین اقدام ملی مسکن فریدونشهر، تعداد ۳۰ پلاک زمین جهت اختصاص به ۹۰ نفر از متقاضیان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تحویل داده شد که در مرحله اختصاص پروژه است. 

گلشاهی اضافه کرد: در طرح جهش تولید مسکن فریدونشهر تعداد ۱۰ پلاک زمین برای اقشار ویژه در نظر گرفته شده همچنین سه پلاک مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل دو عضو معلول تحت پوشش بهزیستی و یک قطعه زمین به خانواده‌های دارای فرزند چهار قلو تخصیص داده شده که در هیات نمایندگی استان مطرح شده است. 

وی گفت: تعداد هشت قطعه زمین نیز جهت واگذاری به شهرداری فریدونشهر در قالب سهمیه ۱۰ درصد تخصیص داده شده که در هیات نمایندگی در حال رسیدگی است. رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهد بیان داشت: با پیگیری‌های بعمل آمده دو قطعه زمین از مجموعه شهرک امام فریدونشهر به پنج نفر از اقشار ویژه این شهرستان واگذار شده است. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر بیان کرد: با تلاش و پیگیری بعمل آمده یک قطعه زمین به مساحت بیش از ۹ هزار مترمربع متعلق به جهاد کشاورزی بنام سازمان ملی زمین و مسکن در راستای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و اجرای تفاهمنامه فی مابین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی، تغییر نمایندگی یافت. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه