English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

جامعه کارگری کردستان با تمام ظرفیت حمایت می‌شود.

فرزاد پیشکاری گفت: برای سرعت بخشیدن به توسعه همه جانبه استان در سالی که از سوی رهبری به "مهار تورم، رشد تولید" مزین شده، از همه ظرفیت‌ها برای حمایت از کارگران و کارفرمایان بهره می گیریم.

جامعه کارگری کردستان با تمام ظرفیت حمایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ فرزاد پیشکاری روز سه شنبه در گرامیداشت روز جهانی کارگر که در کارخانه سیمان کردستان در بیجار برگزار شد، عمران، آبادانی و توسعه اقتصادی را مرهون کار و تلاش‌ شبانه روزی کارگران دانست.

وی با بیان اینکه کارگران ستون های اقتصادی کشور هستند، افزود: این قشر در تمام عرصه‌های انقلاب، یار و یاور نظام بوده و در دوره های مختلف چرخ های تولید و صنعت کشور را به حرکت درآورده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: کارگران در دوره‌های مختلف از پیروزی انقلاب تا حضور در جنگ تحمیلی و در دوران سازندگی و عرصه تولید و پیشرفت و توسعه نظام، نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

پیشکاری ادامه داد: اگر امروز ایران در تولید سیمان، آلومینیوم و فولاد رتبه چهارم دنیا دارد، مدیون تلاش شبانه روزی و حضور همیشه در صحنه کارگران متعهد این مرز و بوم است.

وی گفت: اقدامات ویژه دولت مردمی و جامعه کارگران و کارفرمایان استان در حوزه های گوناگون کشاورزی، معادن، گردشگری و صنعت روزنه امیدواری روزافزون برای آغاز رونق و شکوفایی اقتصادی در کردستان را فراهم کرده است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه کارخانه سیمان کردستان، با اهدای لوح سپاس، قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی