English

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

مدیران انقلابی و جهادی خود را متعلق به میز و صندلی نمی‌دانند

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: مدیران با روحیه انقلابی و جهادی خود را متعلق به میز و صندلی نمی دانند بلکه رضایت خداوند برایش اولی تر است و برای خدمتگزاری به مردم دریغ نمی کند.

مدیران انقلابی و جهادی خود را متعلق به میز و صندلی نمی‌دانند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در نشست مشترک سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: ما همیشه مدیون زحمات و دلاوری‌های شهدای گرانقدر بوده ایم و هرآنچه امروز وجود دارد از برکت این عزیزان است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب مدیون خانواده های معزز شهدا هستیم.

وی، راه حضرت امام(ره) و شهدا را تکلیف الهی دانست و گفت: خدمت به مردم و رضایت آن‌ها وظیفه همگی ما است و فرق مدیری با روحیه انقلاب و جهادی در این است که منتظر کسب اجازه از بالادستی خود نیست بلکه رضایت خداوند برایش اولی تر است.

وی تصریح کرد: حجت جامعه سازی و دولت سازی برای همین موضوع است و ان‌شاءالله این اتفاق مبارک بین همه مدیران بیفتد که ایجاد این فرهنگ کار بزرگی است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، گسترش انجام فریضه الهی نماز جماعت و ایجاد فضاهای مناسب بخصوص برای همراهان بیماران و همچنین استفاده از احادیث در محیط های اداری، درمانی دانشگاه از موارد مهم مورد تاکید است.

این نشست با حضور غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، دکتر مومنی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی هرمزگان و پاسدار موسی رنجبری رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان با محوریت تورم زدایی، جهاد تبیین، عفاف و حجاب، جوانی جمعیت، امید آفرینی و خدمت به مردم در دو بخش در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه