English

به میزبانی بندر نوشهر در حال برگزاری است؛

دومین نشست کمیته فنی ادارات بازرسی و ثبت شناورهای بنادر کشور

دومین نشست کمیته فنی ادارات مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای بنادر سراسر کشور از 10 تا 12 اردیبهشت ماه در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در حال برگزاری است.

دومین نشست کمیته فنی ادارات بازرسی و ثبت شناورهای بنادر کشور

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، در این نشست سه روزه دستورالعمل نظارت بر عملکرد مؤسسات رده بندی و اجرای آن، روند کسب آمادگی برای ممیزی IMO، دستورالعمل یکسان مؤسسات برای محاسبه ظرفیت ناخالص، دستورالعمل ایمنی شناورهای حمل خودرو با سرنشین از جمله موضوعاتی است که مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

همچنین بررسی و هم اندیشی در خصوص دستورالعمل نصب علایم روی بدنه کشتی ها، تهیه فرم درج تغییرات ثبتی در سامانه جامع دریایی، راهکارهای پیشنهادی اصلاحی جهت ایمنی شناورهای سنتی چوبی / فایبر گلاس ( ضد حریق ) ، بازبینی تعداد خدمه شناورهای تفریحی و پیشنهادی اصلاحی بندهای فصل یازدهم آیین نامه شناورهای غیر کنوانسیونی از دیگر اهداف برگزاری دومین نشست کمیته بازرسی و ثبت شناورها است.

گفتنی است که دومین نشست کمیته فنی ادارات بازرسی و ثبت شناورها توسط اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و با حضور مسئولان ادارات بازرسی و ثبت شناورهای ادارات کل بنادر و دریانوردی های هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، خرمشهر و امیرآباد از 10 تا 12 اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه