English

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد؛

افزایش یک دستگاه جرثقیل LHM۱۰۰ به ناوگان تجهیزات بندر در دستور کار

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با بیان اینکه بندر نوشهر در زمینه تجهیزات تخلیه و بارگیری انواع کالا از امکانات و زیر ساخت های مناسبی برخوردار است، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده یک دستگاه جرثقیل LHM۱۰۰ با ظرفیت ۳۶ تن در سال ۱۴۰۲ به چرخه ناوگان تجهیزات بندر نوشهر اضافه خواهد شد.

افزایش یک دستگاه جرثقیل LHM۱۰۰ به ناوگان تجهیزات بندر در دستور کار

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کیاکجوری با اشاره به اهمیت تأمین، نگهداری و تعمیرات به عنوان یکی از حوزه‌های فعالیت بندر نوشهر در سه بخش بندری، دریایی، مخابرات و الکترونیک و کمک ناوبری، اظهار داشت: خوشبختانه با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده طی سالیان گذشته، توان تجهیزات بندری این اداره کل با قابلیت عملیات تخلیه و بارگیری از ۲۵ تا ۱۲۰ تن ظرفیت اسمی برخوردار است.

وی ادامه داد: با افزایش واردات غلات در چند سال اخیر، دو دستگاه مکنده از بندر امام خمینی (ره) به بندر نوشهر منتقل و پس از بازسازی و به روز رسانی، توان عملیاتی بندر در زمینه تخلیه غلات به میزان ۵۰۰ تن در ساعت افزایش یافت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران یادآور شد: همچنین سه دستگاه جرثقیل بکرا در سال ۹۵ از بندر امام (ره) به بندر نوشهر انتقال داده شدند و با توجه به این که این تجهیزات در آنجا به دلیل نوع تجهیز و کالاهای وارده به عنوان تجهیزات مازاد بندری بدون استفاده بودند؛ با انتقال به بندر نوشهر در مدار عملیاتی قرار گرفتند و زمینه ساز افزایش ظرفیت عملیاتی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر شدند.

وی خاطرنشان ساخت: در زمینه مدیریت دارایی های بندر، با توجه به دانش‌های روز CM و PM شرایط پایدار و مطلوبی وجود دارد و به طور کلی تجهیزات ما همواره از شرایط نرمال و آماده به کار خوبی برخوردار و بیش از ۹۰ درصد آماده بهره‌برداری و در دسترس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه