English

فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

کشف ۲۳۶ میلیارد اموال مسروقه/افزایش ۹۱ درصدی کشفیات کالای قاچاق

فرمانده انتظامی استان از انهدام ۹ باند سارقین سابقه دار و کشف ۲۳۶ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های خودرو، مغازه، منزل، اماکن خصوصی و قاپ زنی در سطح شهر شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات شبانه روزی، کارآگاهان پلیس آگاهی طی ۱۰ روز گذشته موفق به شناسایی ۹ باند از سارقین سابقه دار و دستگیری ۲۹ نفر از اعضای این باندها شدند که پس از تحقیقات به ۸۴ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه سارقان همگی دارای سوابق کیفری متعدد بوده و در سطح شهر شیراز و شهرستان لامرد اقدام به سرقت می کرده اند، گفت: ارزش اموال مسروقه کشف شده از این سارقان، معادل ۲۳۶ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار حبیبی تصریح کرد: در فروردین ماه سال جاری، یک هزار و ۲۱۷ سارق دستگیر و ۲ هزار و ۵۹ فقره انواع سرقت در سطح استان فارس کشف شده است؛ همچنین در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت طی یک ماه گذشته، ۳۴۱ سارق دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به انهدام ۹ باند مواد مخدر در سال جاری، گفت: در این راستا ۱۱۷ دستگاه خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت حامل مواد مخدر توقیف و نزدیک به ۶ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.

سردار حبیبی تصریح کرد: طی این مدت، یک هزار و ۹۸۳ متهم در سطح استان فارس در ارتباط با جرائم مواد مخدر دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح اقدامات و عملکرد پلیس امنیت اقتصادی، گفت: در فروردین ماه سال جاری، ۳۰۵ خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق توقیف و دربازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان کشف شده است.

وی با بیان اینکه این کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل، با افزایش ۹۱ درصدی روبرو بوده است، افزود: در این خصوص ۳۶۵ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده اند.

کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۹۰ میلیارد ریال توسط مأموران یگان امداد، دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۷۰ فقره سرقت توسط پایگاه تجسس، انهدام باند سارقان محتویات و قطعات خودرو با ۱۰۰ فقره سرقت توسط مأموران کلانتری ۲۰ گل سرخ و دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با ۴۰ فقره سرقت توسط فرماندهی بخش "ارژن" نیز بخشی از اقدامات و عملکرد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز بود که سردار حبیبی آن ها را رسانه ای کرد.

کشفیات پلیس فارس

کشفیات پلیس فارس

کشفیات پلیس فارس

کشفیات پلیس فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه