English

فرمانده انتظامی بوانات‌ خبر داد؛

کشف بیش از ۴ تن تخم مرغ فاقد مجوز در بوانات‌

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۴ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم تخم‌مرغ فاقد مجوز در بازرسیبه از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۴ تن تخم مرغ فاقد مجوز در بوانات‌

به گزارش خبرگزاری موج فارس، سرهنگ ابوالحسن مزارعی فرمانده انتظامی شهرستان بوانات‌ در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران یگان امداد بوانات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴ تن و ۱۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیرمجاز و فاقد مجوز حمل کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه راننده به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

 

کشف 5 میلیارد لوازم خانگی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از کشف لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار خبر داد. 

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز در اینباره بیان کرد: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد شیراز با اقدامات فنی و پلیسی از دپو کالای قاچاق در یک انبار در محدوده جنوب شرق شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان موفق شدند، ۱۳ دستگاه اسپیلت و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اشاره به اینکه در این خصوص متهم به همراه اموال مکشوفه تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده، ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه