English

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خبرداد؛

اجرای طرح ترافیکی بندرلنگه با هدف تسهیل ترافیک درون بندری

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از اصلاح طرح ترافیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه بمنظور تسهیل، ساماندهی و تسریع ترافیک درون بندری و نیز رضایتمندی ذینفعان از کاهش حضور ناوگان جاده‌ای و تجاری در این بندر خبر داد.

اجرای طرح ترافیکی بندرلنگه با هدف تسهیل ترافیک درون بندری

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای و افزایش روز افزون تخلیه و بارگیری انواع کالا در بندر لنگه، از انجام اصلاح طرح ترافیکی در این بندر خبرداد.

وی افزود: این مهم  با هدف تسهیل و ساماندهی ترافیک درون بندری و خدمات‌دهی مطلوب به ذینفعان صورت گرفت.

سالاری از دیگر اهداف این طرح به ارتقا شاخص‌های لجستیکی بنادر و دریانوردی بندرلنگه از طریق تسهیل و تسریع ترافیک درون بندری، افزایش ظرفیت عملیاتی و ارتقای بهره‌وری در محدوده‌ بندری، محوطه‌ها، کاهش ترافیک خودروها، ارتقا سطح ارائه خدمات به وسایل نقلیه و کاهش زمان حضور ناوگان حمل کالای تجاری اشاره کرد. 

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: روزانه تعداد زیادی از کامیون‌های حمل بار و سایر انواع وسایل نقلیه در بنادر و دریانوردی بندرلنگه تردد می‌ کردند  و این مساله موجب ایجاد گره های ترافیکی در معابر و محوطه‌های بندر می‌شد  که اجرای این طرح اثرات مثبتی را در ارتقا ضریب  ایمنی و خدمات‌دهی مطلوب‌ به صاحبان کالاو شناورها و درغایت امر رضایتمندی ذینفعان داشته است.

 مرتضی سالاری، زیرسازی لایه به‌لایه مسیر، آسفالت، تهیه و نصب جداول بتنی پیش ساخته، احداث سرعت گیر بتنی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را از جمله اقدامات انجام شده در اجرای این طرح عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه